یزد قهرمان نخستین دوره مسابقات هندبال روستایی و عشایری کشور شد

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان سمنان، تیم یزد با رجحان مقابل سمنان و کسب پنج برد متوالی، قهرمان نخستین دوره مسابقات هندبال روستایی و عشایری کشور در شاهرود شد. تیم یزد در فینال این رقابت ها توانست با نتیجه 25 به 20 سمنان را شکست دهد و به نخستین قهرمانی مسابقات هندبال روستایی و عشایری کشور دست یابد.

یزد قهرمان نخستین دوره مسابقات هندبال روستایی و عشایری کشور شد

در این دوره از مسابقات هشت تیم شاهرود، دامغان، سمنان، گرمسار، ورامین، تهران، یزد و ایلام حضور داشتند ملاقات رده بندی را تیم شاهرودِ میزبان با نتیجه 22 به 21 از ایلام برد و به مقام سوم رسید بعلاوه یزد با پنج برد متوالی مقام نخست، سمنان با سه برد و یک باخت مقام دوم، شاهرود با سه برد، یک تساوی و یک باخت مقام سوم و ایلام هم با دو برد و سه باخت به مقام چهارم این دوره از مسابقات دست یافتند.

تیم های ورامین با دو باخت و یک برد، تهران با یک برد، یک تساوی و یک باخت، دامغان با سه باخت و گرمسار نیز با سه باخت از ادامه رقابت ها و حضور در مرحله نیمه نهایی باز ماندند و تیم های رشت و کرمان از شرکت در این دوره از رقابت ها انصراف دادند.

این رقابت ها با عنوان جام توران برای نخستین بار در ایران از سوی کمیته هندبال روستایی و عشایری فدراسیون هندبال و با همکاری هیأت هندبال شهرستان شاهرود برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2076

به "یزد قهرمان نخستین دوره مسابقات هندبال روستایی و عشایری کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزد قهرمان نخستین دوره مسابقات هندبال روستایی و عشایری کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید