احمدی: هدفمان ارتقاء دوباره کامپوند به صندلی دوم دنیا است

به گزارش مجله کالارنا، سرمربی تیم ملی کامپوند با اشاره به استقبال بیش از 400 کماندار برای شرکت در انتخابی تیم ملی گفت: تمام تلاشمان بر این است که با گزینش بهترین کمانداران، تیم ملی کامپوند را دوباره به صندلی دوم دنیا برسانیم.

احمدی: هدفمان ارتقاء دوباره کامپوند به صندلی دوم دنیا است

مجید احمدی با اشاره به استقبال بالای کمانداران برای شرکت در نخستین دوره انتخابی تیم ملی در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه نمود: چون در حال حاضر تیم ملی نداریم با برگزاری نخستین دوره انتخابی، تلاشمان بر این است که بهترین ها را در بخش زنان (با رکورد 695) و مردان (با رکورد 705) در کامپوند شناسایی و به اردوی تیم ملی دعوت کنیم. البته کسانی که به اردوی تیم ملی دعوت می شوند باید در چند رکوردگیری درون اردویی شرکت نمایند تا بهترین هارا برای مسابقات قهرمانی دنیا سال آینده در هلند گزینش کنیم.

وی گفت: این انتخابی برای کادر فنی از اهمیت بالایی برخوردارست و کسانی که می خواهند عضو تیم ملی شوند باید حتما در انتخابی شرکت نمایند، در غیر این صورت به تیم ملی دعوت نخواهند شد.

سرمربی تیم ملی کامپوند در پاسخ به این پرسش که برای بهبود صندلی کامپوند و مطرح کردن دوباره آن در دنیا چه برنامه ای خواهید داشت، اضافه نمود: ماموریت اصلی من بر این است که تیم کامپوند را دوباره به صندلی قبلی خود یعنی دوم دنیا ارتقاء دهم. در حال حاضر این تیم در رنکینگ دنیای نوزدهم دنیا است و این صندلی خوبی برای تیم کامپوند ایران نیست. بعد از برگزاری انتخابی تیم ملی با همکاری فدراسیون و کادر فنی برنامه مدونی برای این تیم خواهیم داشت تا کامپوند را دوباره در سطح آسیا و دنیا مطرح کنیم.

احمدی در سرانجام اظهار داشت: سال جاری به جز اعزام تیم به کاپ آسیا که اواسط اسفند در تایلند برگزار می گردد، برنامه دیگری برای تیم ملی کامپوند نداریم و بیشترین برنامه برای آماده سازی تیم سال آینده خواهد بود که خرداد برای شرکت در مسابقات قهرمان دنیا راهی هلند می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 77

به "احمدی: هدفمان ارتقاء دوباره کامپوند به صندلی دوم دنیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: هدفمان ارتقاء دوباره کامپوند به صندلی دوم دنیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید