طراحی سایت: ارتقای تکنولوژی دو سایت روستایی تلفن همراه در شهرستان سقز

به گزارش مجله کالارنا، خبرنگاران/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اجرای طرح ها و پروژه های توسعه و ایجاد سایت های تلفن همراه در استان گفت: تکنولوژی دو سایت تلفن همراه در نقاط روستایی شهرستان سقز ارتقا یافت.

طراحی سایت: ارتقای تکنولوژی دو سایت روستایی تلفن همراه در شهرستان سقز

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

آزاد حکمت در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این مهم که ارائه خدمات با کیفیت به ساکنین در نقاط روستایی یکی از استراتژی های مخابرات به منظور اجرای عدالت اجتماعی است، اظهار کرد: به همین دلیل تکنولوژی سایت های تلفن همراه در روستاهای وزمله و سیادر شهرستان سقز به 3G ارتقا یافت.

وی با اعلام اینکه بهره مندی مشتریان از خدمات و سرویس های مطلوب همراه اول، احتیاجمند ایجاد زیر ساخت و نصب تجهیزات ضروری است خاطر نشان کرد: این اقدامات در دو نقطه یاد شده نیز قبلا در قالب پروژه ایجاد نیو سایت محقق شده است که هم اکنون با کوشش همکاران تکنولوژی آن ها توسعه و ارتقا داده شده است.

حکمت به اندازه سرمایه گذاری لازم برای نصب و راه اندازی امکانات و تجهیزات این پروژه در روستاهای وزمله و سیادر گفت: در مجموع مبلغ دو میلیارد و 200 میلیون تومان برای ارتقا تکنولوژی این سایت ها اعتبار هزینه شده است.

وی بعلاوه احتیاج روز افزون مشتریان به سرویس ها و تکنولوژی های تلفن همراه در راستای انجام امورات روزانه مبتنی بر این بستر و بهره مندی از مزایای تلفن همراه به عنوان یک وسیله ارتباطی سیار و در همه جا همراه را یادآور شد و گفت: این مجموعه برای تحقق این مهم از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود استفاده خواهد نمود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان توضیح داد: این پروژه شرایط استفاده مشتریان ساکن در محدوده های فوق از آخرین تکنولوژی های موبایل، دسترسی سریع به اطلاعات موجود در فضای مجازی، بهره مندی دانش آموزان از کلاس های آنلاین، ارسال همزمان پیغام به وسیله صوت و تصویر با بالاترین کیفیت را فراهم نموده است.

وی اعلام کرد: هم اکنون 938 روستای استان تحت پوشش خدمات تلفن همراه اول هستند.

حکمت اضافه نمود: در حال حاضر دو میلیون و 393 هزار و 311 شماره تلفن همراه در قالب سیم کارتهای دائمی و اعتباری با ضریب نفوذ 143 درصد در استان واگذار شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1948

به "طراحی سایت: ارتقای تکنولوژی دو سایت روستایی تلفن همراه در شهرستان سقز" امتیاز دهید

1 کاربر به "طراحی سایت: ارتقای تکنولوژی دو سایت روستایی تلفن همراه در شهرستان سقز" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: ارتقای تکنولوژی دو سایت روستایی تلفن همراه در شهرستان سقز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید