استرالیا از اینفلوئنسر مارکتینگ برای توسعه گردشگری استفاده می نماید
به گزارش مجله کالارنا، استرالیا با یاری اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی در جهت توسعه صنعت گردشگری خود فعالیت خواهد نمود.
استرالیا برای توسعه صنعت گردشگری خود اینفلوئنسرها یا افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی را استخدام می نماید.
رانسون، مدیر بازاریابی صنعت گردشگری استرالیا که از سال 2015 در این سمت فعالیت دارد؛ در اینباره گفته است:
استرالیا یک مقصد الهام بخش برای مسافران است. بیش از 200 اینفلوئنسر استرالیایی و بین المللی در صنعت گردشگری این کشور فعالیت دارند. شبکه های اجتماعی و سایر پلتفرم های بازاریابی در توسعه گردشگری و جذب مسافران این کشور تاثیر بسزایی خواهند داشت. بعلاوه تعداد گردشگران زن پیاده در این کشور رو به افزایش است که نشان از رشد ایمنی و سلامت گردشگری در استرالیا دارد.
صنعت گردشگری استرالیا چندی پیش کمپین داندی را راه اندازی کرد. این کمپین از بزرگ ترین کمپین های بازاریابی گردشگری این کشور بوده است. بازیگران سرشناسی همانند کریس هامسورث و دنی مکبرید در این کمپین شرکت داشتند.
اصلی ترین دغدغه مسافران آمریکایی، زمان پرواز است. محدودیت زمان پرواز برای شهروندان آمریکایی منجر شده است که بیشتر آن ها به استرالیا سفر نمایند. استرالیا راحت ترین مقصد برای این شهروندان است که بدون محدودیت زمان پرواز می توانند برای رزرو سفر اقدام نمایند.
منبع: کجارو / travelandtourworld.com