استفاده از عناصر طبیعی و گل و گیاه در دکوراسیون منزل

به گزارش مجله کالارنا، استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون منزل به دلبازی و سرزندگی محیط خانه شما یاری بسیار زیادی می نماید. حتی در خانه های آپارتمانی با فضای کوچک و تنگ، گل و گیاه و بطور کلی عناصر طبیعی می توانند در نقش فرشته نجات یک خانه برای رهایی از خستگی و کسل کنندگی یک خانه باشند. حال اگر یک خانه عظیم باشد دیگر محدودیتی در استفاده از عناصر طبیعی برای ایجاد محیطی شیک و استایلیش وجود نخواد داشت. در این مطلب به معرفی خانه ای 170 متری در کشور اوکراین می پردازیم که به صورت کاملا هوشمندانه ای از عناصر طبیعت در دکوراسیون خود استفاده نموده است.

استفاده از عناصر طبیعی و گل و گیاه در دکوراسیون منزل

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

همانطور که در بالا گغتیم داشتن یک خانه با فضای 170 متر مربعی فضایی بیشتر از حد احتیاج برای استفاده از گل و گیاه در منزل در اختیار مالک قرار می دهد. این چینش و طراحی زیبا توسط شرکت طراحی BIM Group ایجاد شده که به شیوه ای کاملا منحصر بفرد در خلق فضایی سرزنده و شاد عمل نموده است. یکی از نکات مهم در طراحی این خانه استفاده از عناصر طبیعی متنوع در دکوراسیون داخلی است. عناصری که علاوه بر کاربردی بودن اجازه دارند زیبایی خود را در دکوراسیون خانه به بهترین شکل ممکن بنمایش بگذارند. از چوب و سنگ مرمر گرفته تا گیاهان طبیعی، همه عناصر طبیعی در این خانه زیبا و چشم گیر هستند.

در اتاق نشیمن سریعا تمامی نگاه ها به سمت دیوار پشت تلویزیون جلب می گردد. اهمیت تزیین دیوار پشت تلویزیون در این مدل به وضوح معین است و نشان می دهد که چه تاثیر زیادی بروی زیبایی دکوراسیون محیط نشیمن خواهد گذاشت. همواره پیدا کردن مکانی برای قرار دادن تلویزیون کاری سخت و چالش برانگیز برای هر طراحی است. اما در این خانه طراح بهترین و زیباترین مکان را برای تلویزیون انتخاب نموده است. تلویزیون بروی دیواری از سنگ مرمر قرار گرفته و در کنار آن ستون هایی چوبی که در بینشان گیاه خزه کاشته شده، محیط را تزئین نموده اند. در ادامه عکس هایی از قسمت های مختلف این خانه بی نظیر را مشاهده خواهید کرد.

منبع: اتاق
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1315

به "استفاده از عناصر طبیعی و گل و گیاه در دکوراسیون منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از عناصر طبیعی و گل و گیاه در دکوراسیون منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید