اعلام آمادگی 43 سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در اصفهان

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران، عصر پنجشنبه در آخرین روز نخستین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر خلاق اصفهان مراسم انعقاد تفاهم نامه های شهرداری اصفهان با سرمایه گذاران حاضر در این همایش برگزار گردید.

اعلام آمادگی 43 سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در اصفهان

سید مرتضی حسام نژاد، مشاور شهردار در امور سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان در این مراسم با اشاره به اعلام آمادگی 43 سرمایه گذار برای فعالیت در شهر اصفهان گفت: با توجه به آنالیز های انجام شده امروز با هشت نفر از این سرمایه گذاران به انعقاد تفاهم نامه نهایی رسیدیم.

لازم به ذکر است در این همایش با اشتون جی فرولینگ نماینده شرکت سولار صنعت نوآور در بخش انرژی های نو و خورشیدی تفاهم نامه ای برای فراوری یک هزار مگاوات انرژی خورشیدی با شهرداری اصفهان به امضا رسید.

امضای تفاهم نامه راه اندازی مجموعه چند منظوره شهرک ولی عصر نیز از دیگر تفاهم نامه های منعقد شده در این همایش بود که بین شهرداری اصفهان و شرکت همپا تجارت آلین در منطقه 13 شهرداری اصفهان با زیر بنای 130 هزار متر مربع با کاربری تجاری، فرهنگی و تفریحی در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع به امضا رسید.

تفاهم نامه مجموعه تفریحی، گردشگری باغ فدک نیز که از دیگر پروژه های مورد توجه سرمایه گذاران این همایش بود که با اعلام همکاری شرکت سازه میثاق تفاهم نامه آن با شهرداری اصفهان به امضا رسید.

شهر تفرجی پرواز در منطقه شرق اصفهان نیز از دیگر پروژه های مورد توجه سرمایه گذاران نخستین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در شهر خلاق اصفهان بود که با اعلام شرکت سرمایه گذاری عقیق نقش دنیا تفاهم نامه اجرای این پروژه نیز به امضا رسید.

نورینکو نیز شرکت چند منظوره چینی است که آمادگی خود را برای اجرای پروژه حمل ونقلی قطار شهری اصفهان و هتل سازی و ساختمان سازی اظهار داشت که در این زمینه ها به نمایندگی جیانگ جاو هانگ تفاهم نامه هایی را با شهرداری اصفهان به امضا رساند.

شرکت هم افزا طرح فاوا نیز در مورد توسعه شبکه بی سیم اصفهان به منظور راه اندازی 400 کیوسک اطلاع رسانی در شهر اصفهان تفاهم نامه ای را به امضا رساند که با اجرای این طرح وای فای شهر اصفهان نیز راه اندازی خواهد شد.

سامانه اطلاع رسانی خدمات شهری نیز توسط شرکت گسترش الکترونیک سیمین ایران مورد استقبال نهاده شد و تفاهم نامه ای بین این شرکت و شهرداری اصفهان به امضا رسید.

عطش سرمایه گذاری در نگین شهرهای دنیا باید رفع گردد

رئیس شورای شهر اصفهان نیز، در آیین انعقاد تفاهم نامه با سرمایه گذاران در آخرین روز نخستین همایش بین الملی فرصت های سرمایه گذاری شهر خلاق اصفهان گفت: حجم گسترده استقبال سرمایه گذاران که منجر به عقد تفام نامه در این همایش شد نشان از این دارد که ما برای آینده اصفهان باید فضای گسترده تری را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم فرایند رو به رشد کمی و کیفی ایجاد فضای گسترده تر برای سرمایه گذاری فراهم گردد، توضیح داد: با برگزاری همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری شهر خلاق اصفهان این احساس هم در مدیران شهری و هم برای سرمایه گذاران به وجود آمد تا فرصت سرمایه گذاری در نگین شهرهای دنیا را مغتنم شمارند و از این فرصتها استفاده نمایند.

رضا امینی ضمن قدردانی از فعالیت های شهرداری اصفهان در راستای برگزاری این همایش بیان نمود: امیدواریم این همایش شروع یک حرکت و اقدامی نو برای شهر اصفهان باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 915

به "اعلام آمادگی 43 سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی 43 سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید