سفر به آمریکا: افتتاح نمایشگاه کوسه در آکواریوم نیویورک

به گزارش مجله کالارنا، 6 سال قبل، آکواریوم معروف نیویورک در اثر آب دریافت ناشی از وقوع طوفان ویرانگر سندی در ساحل شرقی ایالات متحده دچار خسارت های زیادی شد. اکنون، آخرین مرحله از عملیات بازسازی آن قرار است با افتتاح یک نمایشگاه جدید و بزرگ از کوسه ها در انتهای همین ماه به اتمام برسد. نمایشگاه جدید شگفتی های اقیانوس: کوسه ها روز 30 ژوئن به روی عموم گشوده خواهد شد و تورهایی برای بازدید از گالری های جدید اندیشیده شده است که بازدید کنندگان را با مجموعه ای وسیع از حیات وحش اقیانوس روبرو می نماید.

سفر به آمریکا: افتتاح نمایشگاه کوسه در آکواریوم نیویورک

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

هر منطقه دارای موضوع منحصربفردی است که بعضی از آن ها عبارت هستند از تونل مرجانی ریف، نیویورک بایت و مرز مرموز کانیون هادسون. شرایطی فراهم شده است که طبیعت دوستان بتوانند کوسه های ببری، ببر کوسه های ماسه ای، کوسه های پرستار و صدها گونه دیگر از این جانور آب زی که در آب های ساحلی نیویورک زندگی می نمایند، را تماشا نمایند.

علاوه بر این، نمایشگاه شگفتی های اقیانوس: کوسه ها بیش از 115 گونه دریایی، شامل 18 نوع مختلف از کوسه ها و پرتوماهی ها را به نمایش می گذارد و داستان این شکارچیان درنده خو را تعریف می نماید که چگونه طی 250 میلیون سال به تکامل رسیده اند و اکنون، در معرض چه تهدیدهای مهمی مانند کاهش تعداد ماهی ها، قرار گرفته اند.

این نمایشگاه در یک ساختمان سه طبقه به وسعت 17.5 کیلومترمربع واقع شده است که تاکید خاصی بر آموزش بازدیدنمایندگان در زمینه مسائل حفاظت از محیط زیست دارد. بیشتر تاکید آن روی کارهایی است که باید برای محافظت از کوسه ها در اقیانوس آتلانتیک شمالی و نیز حفاظت از حیات وحش در سرتاسر دنیا انجام داد.

جان فارست دولین، مدیر آکواریوم نیویورک، گفت:

نمایشگاه هیجان انگیز و جدید کوسه ها، به بازدیدنمایندگان می آموزد که به حفظ این حیوانات شگفت انگیز یاری نمایند و آن ها را با این واقعیت آشنا می نماید که شهری که هیچ وقت نمی خوابد، در محاصره دریایی است که هرگز نمی خوابد. با این نمایشگاه، نیویورکی ها را با معجزه حیات وحش اقیانوسی آشنا می کنیم که در احاطه 20٬000٬000 انسان (20 میلیون) قرار گرفته است.

ویژگی خاص این بنای جدید، دیوار درخشان آن به ارتفاع 335 متر است که دورتادور ساختمان نمایشگاه را فرا گرفته است. این دیوار از 33000 سیستم فلاپر آلومینیومی تشکیل شده است که در اثر وزش باد حرکت می نمایند و الگوهای متغیری درست می نمایند.

منبع: کجارو
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1441

به "سفر به آمریکا: افتتاح نمایشگاه کوسه در آکواریوم نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: افتتاح نمایشگاه کوسه در آکواریوم نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید