انگلیس آخرین مقرش را به آلمان تحویل داد

به گزارش مجله کالارنا، ایسنا نوشت: ارتش انگلیس در آستانه خروج نهایی نظامیانش، آخرین مقر نظامی به جامانده خود در آلمان را پس از 75 سال تحویل داد.

انگلیس آخرین مقرش را به آلمان تحویل داد

با تور ترکیبی آلمان تابستان 99 از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به نوشته روزنامه گاردین، پس از جنگ جهانی دوم، انگلیس در میان تعدادی از کشورهای متفقین برای حفظ حضور نظامی در آلمان بود اما پس از سقوط پرده آهنی میزان سربازان را نصف کرد.

حدود 20 هزار نیروی انگلیسی از سال 2010 در عملیات جغد، تحت اقدامات کاهش هزینه ها که از سوی دیوید کامرون، نخست وزیر پیشین اعلام شد، به طور پیوسته خارج شدند.

وزارت دفاع انگلیس شنبه تایید کرد که به حضور نظامی در آلمان بعد از 2020 و پس از تکمیل خروج یگان های ارتش انگلیس هم ادامه خواهد داد. با این حال، حدود 185 پرسنل ارتش انگلیس و 60 غیر نظامی وزارت دفاع انگلیس باقی می مانند.

سخنگوی وزارت دفاع انگلیس بیان کرد: تعطیلی پادگان کتریک بلفلد با خروج 20 هزار پرسنل انگلیسی از آلمان محقق می گردد. ما از سال 2010 کوشش نموده ایم تا این فرایند برای نیروهایمان و خانواده هایشان نرم انجام گردد. ما به عنوان عضو موسس ناتو به همکاری نزدیک با شرکای اروپایی خودمان ادامه می دهیم و در آلمان حضور خواهیم داشت.

مقر کتریک آخرین تاسیسات نظامی به جامانده برای نیروهای انگلیسی در آلمان از 2013 بوده است. پنج شنبه گذشته مراسم پایین آوردن پرچم انجام شد که به منزله تحویل آن به مقام های آلمان بود.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 856

به "انگلیس آخرین مقرش را به آلمان تحویل داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس آخرین مقرش را به آلمان تحویل داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید