بازسازی Quake 2 عرضه شد؛ تتازه خاطره با سخت افزار تازه

به گزارش مجله کالارنا، بازی کوایک 2 (Quake 2) یکی از عناوین بسیار مهم شوتر است. این بازی ها در کنار دوم (Doom) باعث پیشرفت سبک اول شخص شوتر شدند و در دنیای گیمینگ تغییرات خوبی ایجاد کردند. بسیاری از افراد نیز با این عناوین خاطره داشته و منتظر بازگشت این دو بازی به عرصه گیمینگ بودند.

بازسازی Quake 2 عرضه شد؛ تتازه خاطره با سخت افزار تازه

حال شرکت بتسدا (Bethesda) و id Software اعلام کردند که قصد عرضه نسخه ریمستر بازی کوایک 2 را برای کنسول های نسل هشتم و نهم به همراه کامپیوتر دارند. این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ نیز در دسترس قرار خواهد گرفت و به علت اینکه یک ریمستر است قیمت چندان زیادی نخواهد داشت. مشترکین گیم پس نیز می توانند از روز اول این بازی را در کنسول خود داشته باشند.

بازی کوایک 2 در سال 1997 عرضه شد. این بازی در زمان عرضه توانست مورد استقبال افراد زیادی قرار بگیرد و تبدیل به یک بازی بسیار مهم تاریخ بازی های ویدیویی گردد. این بازی در سبک اول شخص شوتر خط داستانی و روند گیم پلی جالبی را معرفی کرد و به همین علت توجه گیمرها را به خود جلب کرد. حال شرکت سازنده تصمیم گرفته تا دوباره کوایک 2 را برای کنسول های تازه معرفی کند.

در خصوص این بازی چند نکته وجود دارد. اول اینکه کوایک 2 یک ریمستر است. در نتیجه شما نباید تغییرات بسیار زیادی را در آن داشته باشید. با این حال این بازی به سبکی طراحی شده تا با سخت افزار امروزی سازگاری داشته باشد. همینطور اینکه بازی کوایک 2 دارای کراس پلی (Cross Play) و بخش آنلاین بسیار مجذوب نماینده است. در نتیجه شما می توانید در کنار دوستان از آن لذت ببرید.

شما با ریمستر کوایک 2 تجربه بازی اصلی را خواهید داشت ولی این تجربه ارتقاء زیادی پیدا نموده است. به این معنا که این بازی برای صفحه نمایش های بزرگ هم بهینه شده و کیفیت آن نیز تا 4K بالا رفته است. در کنار آن نرخ فریم نیز بهتر شده و رفتار هوش مصنوعی هم به روز شده است. بازی از لحاظ بصری نیز بهبود بسیار زیادی داشته و طراحی خوبی پیدا نموده است.

در بازی کوایک 2 انسان ها با استروگ (Strogg) درگیر شده اند. یک نژاد فضایی که در کوشش است زمین را تسخیر کند. در جواب به این حمله انسان ها نیز با این موجودات درگیر شده و در کوشش هستند تا آن ها را نابود نمایند. بااین حال مشکل اصلی اینجاست که دشمن فزونی کامل از لحاظ تعداد نسبت به انسان ها دارد. در نتیجه بشریت احتیاج دارد تا مبارزان ماهر را به جنگ بفرستد.

یک بسته الحاقی تازه به نام Call of the Machine به بازی اضافه شده تا بازیکنان قدیمی هم با یک محتوای تازه روبرو شوند. در کنار آن 28 مرحله تازه و یک بخش آنلاین مجذوب نماینده هم به بازی اضافه شده تا کوایک 2 از همواره گسترده تر باشد.

بخش داستانی بازی مبارزه با استروگ است. با این حال بخش آنلاین بازی جایی است که کوایک 2 بسیار مجذوب نماینده می گردد. شما می توانید به صورت آنلاین یا به صورت لوکال (Local) چند نفره بازی کنید. در نتیجه شما تجربه رترو (Retro) و جالبی داشته و از طرفی می توانید با دوستانتان از مبارزه به سبک قدیمی لذت ببرید.

در کنسول های پلی استیشن و نینتندو سوییچ هدف گیری حرکتی هم وجود دارد. به این شکل که شما می توانید از حسگر حرکت داخل کنترلر استفاده نموده تا هدفگیری های بسیار دقیقی انجام دهید. نکته جالب اینجاست که شما می توانید همین الان ریمستر بازی کوایک 2 را دریافت نموده و از تجربه آن لذت ببرید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1402 بروزرسانی: 23 مرداد 1402 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2345

به "بازسازی Quake 2 عرضه شد؛ تتازه خاطره با سخت افزار تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی Quake 2 عرضه شد؛ تتازه خاطره با سخت افزار تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید