بازیکن پرسپولیسی به فهرست سیاه رفت!

به گزارش مجله کالارنا، فصل که آغاز شد فرشاد احمدزاده و محمد علی نژاد بودند که در ترکیب ملاقات برابر استقلال به ترتیب وینگر راست و چپ استقلال بودند؛ این ترکیب البته در بازی دوم دستخوش تغییر شد و محمدرضا حسینی به جای احمدزاده به ترکیب اصلی رسید. با این حال احمدزاده در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

بازیکن پرسپولیسی به فهرست سیاه رفت!

در مصاف هفته سوم هم فرشاد احمدزاده برای دومین بازی پیاپی فرصت حضور ثابت پیدا نکرد ولی در مقابل فولاد خوزستان به ترکیب اصلی رسید و در مصاف دربی اصفهان هم سومین حضور ثابت را در پنجمین بازی فصل تجربه کرد.

درنهایت پیش از اینکه لیگ به علت فیفادی شهریورماه تعطیل گردد، شاهد آخرین حضور فیکس فرشاد احمدزاده مهره فانتزی سپاهان در مقابل آلومینیوم بودیم، اما حالا و پس از وقفه سه هفته ای انگار بعضی مسائل به مانند سابق نیست.

احمدزاده که در 30 سالگی از پختگی بالایی برخوردار است و طی سال های اخیر یکی از مهره های تاثیرگذار لیگ برتر در فولاد خوزستان و سپس سپاهان بوده، در دو بازی قبلی تیمش مقابل طرفدار و سپس پرسپولیس در کمال تعجب فرصت حضور در زمین مسابقه را نه به عنوان یار ثابت و نه به عنوان یار تعویضی پیدا نکرد تا ابهاماتی درباره شرایط او در اردوی طلایی پوشان ایجاد گردد.

البته احمدزاده در هر دو بازی قبلی تیمش در لیست تیم بود ولی برخلاف 6 بازی ابتدایی که همیشه یکی از بازیکنان ثابت تیم بود یا در نیمه دوم وارد زمین می شد، به نیمکت چسبیده است؛ موضوعی که چندان طبیعی به نظر نمی رسد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 17 مهر 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2214

به "بازیکن پرسپولیسی به فهرست سیاه رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن پرسپولیسی به فهرست سیاه رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید