باید در 1400 دولتی مقتدر روی کار بیاید، صرف توجه به سیاست خارجی و اقتصاد کافی نیست خبرنگاران

به گزارش مجله کالارنا، نایب رئیس دوره دهم مجلس گفت: باید در 1400 دولتی مقتدر روی کار بیاید و اجازه دخالت به نهاد های خارج از دولت در امور اجرایی کشور ندهد.

باید در 1400 دولتی مقتدر روی کار بیاید، صرف توجه به سیاست خارجی و اقتصاد کافی نیست خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علی مطهری نایب رئیس مجلس دهم عصر امروز (دوشنبه 18 اسفندماه) با حضور در سلسله نشست های آنالیز و تحلیل انتخابات ریاست جمهوری 1400 در حزب ندای ایرانیان گفت: مسائل سیاسی، مالی، فرهنگی، اجتماعی و سیاست خارجه و اقتصاد جدای از هم نیست و همه این ها باید با هم دیده گردد.

وی اضافه کرد: نیازمند یک برنامه چند بعدی نه فقط در حوزه سیاست خارجه و اقتصاد بلکه در همه زمینه ها هستیم تا بتوانیم دغدغه ها در حوزه های مختلف را به موازات هم جلو ببریم؛ بنابراین برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نامزد شدم، چون شاید بتوانم دراین زمینه موثر باشم.

نایب رئیس مجلس دهم با تأکید براینکه باید دولتی مقتدر در 1400 روی کار بیاید، مطرح نمود: دولتی باید روی کار بیاید که اجازه دخالت به نهاد های خارج از دولت در امور اجرایی ندهد و رئیس جمهور فردی با ثبات و قوی باشد تا در مقابل این دخالت ها بایستد.

مطهری اعلام کرد: من تصمیم گرفتم که یکی از نامزد های انتخابات ریاست جمهوری 1400 باشم و اکنون تشخیص با مردم است که به چه نتیجه ای برسند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1607

به "باید در 1400 دولتی مقتدر روی کار بیاید، صرف توجه به سیاست خارجی و اقتصاد کافی نیست خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید در 1400 دولتی مقتدر روی کار بیاید، صرف توجه به سیاست خارجی و اقتصاد کافی نیست خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید