بدبینی روزافزون جوانان آلمانی نسبت به آینده

به گزارش مجله کالارنا، نتایج جدیدترین آنالیز نشان می دهد که کرونا جوانان و نوجوانان آلمانی را به آینده بدبین تر نموده و بیشتر این قشر نگران طولانی شدن محدودیت ها برای مقابله با این بحران هستند.

بدبینی روزافزون جوانان آلمانی نسبت به آینده

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، روزنامه تاگس سایتونگ آلمان در گزارشی نوشت: جوانان در آلمان بخصوص با شدت زیادی تحت تاثیر بحران کرونا قرار دارند و به ویژه در دوران آسیب پذیر بلوغ و رشد که تغییر و تحولات داخلی زیادی را تجربه می نمایند از این بحران رنج می برند. با این وجود آن ها همبستگی زیادی از خود نشان داده و احساس مسئولیت زیادی دارند.

این نتیجه مطالعات یک موسسه تحقیقاتی در شهر ماینز است که به سفارش وزارت جوانان استان راینلند- فالتز از بین بیش از 5 هزار نفر از جوانان در سنین بین 14 تا 27 سال درباره تاثیرات همه گیری کرونا اجرا شده است.

این آنالیز نشان می دهد که بیشتر قریب به اتفاق این جوانان محدودیت ها برای حمایت در برابر کرونا را می پذیرند. 27.2 درصد از شرکت نمایندگان در این نظرسنجی این اقدامات را مناسب ارزیابی نموده و 34.9 درصد هم آن را ناکافی ارزیابی می نمایند.

نتایج این نظرسنجی البته نشان می دهد که جوانان و نوجوانان آلمانی به طور قابل توجهی از محدودیت ها در اوقات فراغت خود در آموزش ، کار و مدرسه رنج می برند. آن ها با نگرانی به آینده شخصی خود و جامعه می نگرند.

بعلاوه نتایج این آنالیز نشان می دهد که بیشتر شرکت نمایندگان در این نظرسنجی (77 درصد) شکایت داشتند که دغدغه های آن ها در اقدامات کرونایی به میزان کافی در نظر گرفته نمی گردد. آن ها براین باورند که امکان تصمیم گیری مشترک درباره شرایط آموزشی و اوقات فراغت و سیاست و امور خانه بدتر شده است.

تنها 5 درصد شهفرایندان این احساس را داشتند که می توانند در سیاست حرف بزنند و تقریبا 68 درصد شهفرایندان آرزو داشتند که می توانستند بیشتر درباره امور بخصوص مربوط به خود نظر بدهند.

این آنالیز بعلاوه نشان داد که در بحران کرونا تنها 18 درصد آینده خود را با اطمینان ارزیابی می کردند و 12 درصد هم آن را تیره و تار و 54 درصد هم درباره آن احساس نگرانی می کدند.

نویسندگان این مطالعه اظهار داشتند که بویژه جوانان که منابع اقتصادی خانواده های آن ها محدود است نسبت به آینده خود بدبین هستند.

این آنالیز نشان داد که تقریبا 80 درصد افرادی که در این آنالیز مورد ارزیابی قرار گرفتند اظهار داشتند که از محدودیت های دراز مدت پاندمی می ترسند. 69 درصد جوانان هم انتظار دارند که شکاف های بین فقیر و غنی بیشتر گردد. حدود 60 درصد جوانان آلمانی هم نگران از دست دادن یکی از عزیزان خود هستند. تنها یک چهارم شرکت نمایندگان در این نظر سنجی در این باره نگران بودند که خودشان ممکن است بیمار شوند.

71 درصد شرکت نمایندگان در این نظرسنجی بر این اعتقادند که تظاهرات علیه اقدامات کرونایی و استفاده اجباری از ماسک بد و یا بسیار بد است و تنها 10 درصد فکر می نمایند که این اقدام بسیار و یا نسبتا خوب است.

این نظرسنجی بعلاوه نشان می دهد که دانش آموزان بخصوص از پیامدهای آموزش از راه دور اجباری رنج می برند. در دوران این نظرسنجی از ماه آوریل تا مارس 2021 66 درصد دانش آموزان و 95 درصد دانشجویان عمدتا در خانه و از راه دور درس می خواندند.

در حالی که 38 درصد دانش آموزان از شرایط فعلی خود ناراضی هستند 54 درصد هم از عدم ارتباط با معلمان و دانش آموزان شکایت داشتند.

فرایند ابتلا به کرونا در بین شهفرایندان آلمانی همچنان رو به افزایش است و انستیتو رابرت کخ آلمان صبح شنبه اظهار داشت که نرخ مبتلایان تازه به ازای هر 100 هزار نفر در عرض یک هفته به 72.1 افزایش پیدا نموده است. بر این اساس در عرض 24ساعت گذشته 10303 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شدند و 22 نفر دیگر هم در این مدت در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

بر اساس تازهترین آمارها تا به حال در آلمان 3924980 نفر به کرونا مبتلا شده و 92620 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1838

به "بدبینی روزافزون جوانان آلمانی نسبت به آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدبینی روزافزون جوانان آلمانی نسبت به آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید