بهترین مراکز خرید پوکت

به گزارش مجله کالارنا، جزیره پوکت یکی از زیباترین جزایر کشور تایلند به شمار می‌رود. خرید یکی از جاذبه‌های اصلی تور پوکت است. بنابران در این مقاله شما را با بهترین مراکز خرید این جزیره آشنا خواهیم کرد.

بهترین مراکز خرید پوکت

مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت

این مکان یکی از مهم‌ترین مراکز خرید تور پوکت به شمار می‌رود که تقریباً هر کالایی را می‌توان در ان خرید. اینجا علاوه بر 120 اوت لت مد، لوازم الکترونیکی، اکسسوری، سوغاتی، لوازم آرایشی، عکاسی و جواهرات را برای خرید دارد. دیپارتمنت استور سه طبقه‌ای با برندهای بین‌المللی، حدود 50 رستوران و فروشگاه مواد غذایی و یک سینما دارد که باعث محبوبیت هر چه بیشتر آن شده است.

مرکز خرید ویکند مارکت (Weekend Market) پوکت

مرکز خرید هر شنبه‌ و یکشنبه‌ در حومه پوکت تاون برپا شده و یکی از مهیج‌ترین مراکز خرید پوکت به حساب می‌آید. این بازار در 3 منطقه اصلی با متراژ 30 هزار متر مربع را پوشش داده، بزرگترین منطقه مناسب برای خرید اکسسوری، سوغاتی، لباس، حیوانات زنده‌ای مانند گربه و مار در تور پوکت است.

مرکز خرید جیم تامپسون (Jim Thompson) پوکت

جیم تامپسون مشهورترین برند اجناس ابریشمی در جهان می‌باشد. کیفیت عالی، استعداد و پشتکار جیم تامپسون در احیای صنعت ابریشم در تایلند و اسرار مربوط به ناپدید شدنش در مالزی در سال 1976 از دلایل اصلی شهرت آن شده است. فروشگاه اصلی جیم تامپسون در طبقه همکف سنترال فستیوال پوکت قرار دارد.

این مرکز برای خرید پیراهن کتانی، کیمونو، روسری‌ ابریشمی، کیف پول چرمی در تور پوکت مناسب است.

بان بوران تکستایلز

یکی از بهترین مراکز خریدی که به شما توصیه می‌کنیم در تور پوکت به ان مراجعه کنید، بوران تکستایلز (Ban Boran Textiles) می‌باشد. این مرکز در سال 1998 در پوکت تاون افتتاح گردید که علیرغم سایز کوچکی که دارد، شهرت زیادی در پوکت دارد. در این مغازه پارچه‌های اصل نظیر ابریشم، ابریشم خام و پنبه و همینطور کالاهای دست ساز از روستاهای شمال و شمال شرقی تایلند عرضه می‌شود. علاوه بر لباس‌های رنگارنگ، رومیزی و کیف، می‌توانید جواهرات نقره کمیاب را فقط از این محل خریداری نمایید.

انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 517

به "بهترین مراکز خرید پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید