تصمیم گیری در مورد روغن موتور در هفته آینده

به گزارش مجله کالارنا، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام نمود: هفته آینده جلسه ستاد تنظیم با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر نفت در مورد روغن های صنعتی و موتوری تصمیم گیری می گردد.

تصمیم گیری در مورد روغن موتور در هفته آینده

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، حجت الله عبدالملکی در حاشیه بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و با حضور در غرفه نفت ایرانول از حمایت و همراهی برای تحقق اهداف توسعه ای و برنامه های تحولی در شرکت نفت ایرانول اطلاع داد و بر پیشبرد و عملگرایی در راستای تحقق فراوری دانش بنیان در این صنعت تاکید نمود.

وی در رابطه با افزایش قیمت نهایی محصولات توضیح داد: هفته آینده جلسه ای با حضور وزیر صنعت و ستاد تنظیم بازار برگزار خواهد شد و در این جلسه از وزیر نفت هم دعوت شده تا بتوانیم در رابطه با روغن های صنعتی و موتوری تصمیم گیری کنیم.

عبدالملکی در ادامه به کلیات دو طرح ملی شرکت نفت ایرانول برای افزایش فراوری با تاسیس پالایشگاه روغن سازی گروه سه توجه کرد و اذعان داشت: بر اساس گزارش ها، همه احتیاج های تخصصی و مدیریتی و دانش فنی لازم برای تحقق اهداف توسعه ای در شرکت نفت ایرانول فراهم است که ان شاءالله با حمایت و همراهی مدیران جهادی و انقلابی سازمان تامین اجتماعی و شستا، شرکت ایرانول به این توفیقات دست خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2146

به "تصمیم گیری در مورد روغن موتور در هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم گیری در مورد روغن موتور در هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید