تولد تفرجگاه های غیرمعمول در شرق تهران!

به گزارش مجله کالارنا، مسئولان شهرداری منطقه14 در جلسه هم اندیشی مدیران شهری، نخبه های فرهنگی و معتمدان محلی تصمیم گرفتند تعدادی از بوستان های این منطقه را به بوستان موضوعی تبدیل نمایند و امکانات متنوع فرهنگی و اجتماعی مناسب و متناسب با احتیاج خانواده ها را در این تفرجگاه ها در نظر بگیرند.

تولد تفرجگاه های غیرمعمول در شرق تهران!

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه14، در این جلسه هم اندیشی با بیان اینکه بوستان های موضوعی یکی از اصلی ترین نقاط گردشگری شهری محسوب می شوند، گفت: بوستان ها نقش مهمی در ایجاد و افزایش تقاضای گردشگری در شهر ایفا می نمایند و به همین علت قصد داریم با برگزاری رویدادهای فرهنگی و ورزشی در بوستان های موضوعی و ایجاد جاذبه گردشگری و شناساندن ظرفیت های گردشگری و هویتی منطقه14 به گردشگران در این زمینه قدم برداریم.

محمدامین سالاری پور اضافه کرد: بوستان های موضوعی به عنوان جاذبه های تفریحی بر مبنای موضوعی خاص از جمله رویدادهای ورزشی، فرهنگی و هویت محور شکل می گیرند. بنابراین، فعالیت ها و برنامه ها و هر آنچه که در آنها ارائه می گردد، تحت تاثیر این موضوع و احتیاج و استقبال شهروندان در هر محله قرار می گیرد.

او با بیان اینکه با ارائه خدمات و موضوعات احتیاجسنجی شده در هر محله، به طور حتم در بوستان های موضوعی، حس مشارکت و نشاط شهروندان به ویژه خانواده ها بیشتر خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 مهر 1401 بروزرسانی: 28 مهر 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2219

به "تولد تفرجگاه های غیرمعمول در شرق تهران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولد تفرجگاه های غیرمعمول در شرق تهران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید