جذابیت هایی که باید در ساسکاتون کانادا دید

به گزارش مجله کالارنا، ساسکاتون یکی از زیباترین شهرهای کاناداست که در استان ساسکاچوان واقع شده است. این شهر در کنار رودخانه ساسکاچوان قرار گرفته و طبیعت بکر و زیبایی دارد. علاوه بر این، ساسکاتون شهری مدرن با امکانات رفاهی فراوان است.

اگر قصد سفر به ساسکاتون دارید، حتما باید از جاذبه های زیر دیدن کنید:

جذابیت هایی که باید در ساسکاتون کانادا دید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

پارک ملی واترلو مید

پارک ملی واترلو مید یکی از زیباترین پارک های طبیعی کاناداست که حدود 20 کیلومتری ساسکاتون واقع شده است. این پارک بزرگ دارای دریاچه، جنگل و مراتع فراوانی است. شما می توانید از کوهنوردی و دوچرخه سواری در این پارک لذت ببرید. همچنین امکان تماشای حیات وحش و گردش در کنار دریاچه وجود دارد.

برج آبی ساسکاتون

این برج نماد شهر ساسکاتون محسوب می شود. برج آبی در کنار رودخانه ساسکاچوان قرار گرفته و با ارتفاع 33 متری خود یکی از دیدنی‌های شهر به شمار می‌رود. شما می‌توانید از بالای برج منظره‌ی بسیار زیبایی از شهر و رودخانه را مشاهده کنید.

باغ وحش ساسکاتون

این باغ وحش یکی از بهترین باغ وحش های کانادا به شمار می رود که دارای انواع جانوران از جمله خرس قطبی، گرگ، پلنگ، شیر و غیره است. باغ وحش ساسکاتون بخشی برای کودکان دارد که آنها می توانند از نزدیک با حیوانات مهربان تری مانند خرگوش آشنا شوند. همچنین نمایش های آبی و حیوانات وحشی نیز در این باغ وحش برگزار می شود.

موزه هنرهای زیبای منکل

این موزه یکی از مهمترین موزه های هنری غرب کانادا به شمار می رود که دارای مجموعه ای ارزشمند از آثار هنری و باستانی است. در این موزه می توانید آثاری از هنرمندان بزرگ کانادایی و خارجی را مشاهده کنید. همچنین بخشی از موزه به نمایش آثار بومیان اختصاص دارد.

پل قطار ساسکاتون

این پل بزرگ که روی رودخانه ساسکاچوان ساخته شده است، یکی از جاذبه های دیدنی ساسکاتون به شمار می رود. پل قطار ساسکاتون در سال 1908 ساخته شد و یکی از قدیمی ترین پل های کانادا محسوب می شود. علاوه بر اهمیت تاریخی، منظره رودخانه و شهر از روی این پل بسیار زیباست.

خیابان برادوی ساسکاتون

این خیابان قلب تپنده ساسکاتون به شمار می رود که دارای رستوران ها، کافه ها، فروشگاه ها و مراکز تفریحی فراوانی است. شما می توانید با قدم زدن در این خیابان از دیدن ویترین مغازه ها و چشیدن غذاهای محلی لذت ببرید.

پارک دوهزاره

این پارک زیبا در مرکز شهر ساسکاتون واقع شده است. پارک دوهزاره دارای فضای سبز گسترده، دریاچه و پیست دوچرخه سواری است. همچنین جشنواره ها و کنسرت های متعددی در فصل تابستان در این پارک برگزار می شود. شما می توانید در کنار دوستان یا خانواده از فضای آرامش بخش این پارک لذت ببرید.

کلیسای متروپولیتن متحد

این کلیسا با معماری گوتیک زیبایش، یکی از جاذبه های تاریخی ساسکاتون است. کلیسای متروپولیتن متحد در سال 1914 ساخته شد و دارای ویترازهای رنگی زیبایی است که نور خورشید را به درون می تاباند. همچنین مجسمه ها و نقاشی های دیواری بی نظیری درون کلیسا وجود دارد.

باشگاه گلف واسکانا

این باشگاه گلف که در حومه ساسکاتون قرار دارد، یکی از بهترین باشگاه های گلف کانادا محسوب می شود. زمین گلف این باشگاه بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است. اگر علاقه به گلف دارید، حتما باید یک روزتان را در اینجا به بازی گلف اختصاص دهید.

تپه های ماسند

این تپه های پوشیده از برف در 25 کیلومتری شمال ساسکاتون واقع شده اند. تپه های ماسند بهشت اسکی و اسنوبرد کانادا به شمار می روند. شما می توانید در اینجا از انواع ورزش های زمستانی از جمله اسکی، اسنوبرد و سورتمه سواری لذت ببرید.

جشنواره فرینگ

جشنواره فرینگ ساسکاتون یکی از بزرگترین جشنواره‌های تابستانی کاناداست که هر ساله برای 10 روز در ماه ژوئیه برگزار می‌شود. این جشنواره شامل انواع برنامه‌های هنری از جمله موسیقی، تئاتر، رقص و نمایش‌های خیابانی است. شهر ساسکاتون در ایام جشنواره به کانون شادی و هنر تبدیل می‌شود.

اوراتوریوم ساسکاتون

ساختمان اوراتوریوم یکی از زیباترین بناهای تاریخی سبک هنر نو در ساسکاتون است. این بنا در سال 1929 ساخته شد و دارای تالار کنسرت بزرگی است. کنسرت‌ها و رویدادهای فرهنگی متعددی در اوراتوریوم برگزار می‌شود. همچنین معماری داخلی زیبا و آکوستیک عالی از ویژگی‌های این بناست.

بازار کشاورزان ساسکاتون

این بازار در فضای باز برپا می شود و شامل غرفه هایی از کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات ارگانیک است. شما می توانید در اینجا انواع میوه و سبزی، نان، گوشت، عسل و صنایع دستی تهیه کنید. بازار کشاورزان یکی از بهترین جاها برای تجربه فرهنگ و غذاهای محلی ساسکاتون است.

گالری هنری مندل

این گالری در مرکز شهر واقع شده و دارای مجموعه ای از آثار هنرمندان کانادایی و بومی است. گالری هنری مندل به عنوان یکی از بهترین نمایشگاه های هنر معاصر در ساسکاتون شناخته می شود. علاوه بر نمایش آثار هنری، کارگاه ها و کلاس های هنری نیز در این گالری برگزار می گردد.

پارک اسکوئیبو

پارک اسکوئیبو در شرق ساسکاتون واقع شده و یکی از بزرگترین و زیباترین پارک های شهر به شمار می رود. این پارک دارای درختان بلند، تپه های سرسبز و دریاچه ای زیباست که می توان در آن قایقرانی کرد. همچنین اسکوئیبو دارای مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری فراوانی است.

ساسکاتون شهری زیبا با جاذبه های طبیعی و فرهنگی بیشمار است. از پارک های طبیعی گرفته تا موزه ها و گالری های هنری، همه و همه ساسکاتون را به مقصدی فوق العاده برای گردشگری تبدیل کرده اند.

اگر سفری به کانادا در نظر دارید، حتما ساسکاتون را در برنامه خود بگنجانید. شما می توانید در این شهر زیبا خاطراتی دوست داشتنی و فراموش نشدنی را ثبت کنید. پس چمدان خود را ببندید و راهی سفری لذت بخش به یکی از دیدنی ترین شهرهای کانادا شوید.

انتشار: 5 دی 1402 بروزرسانی: 11 دی 1402 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 869

به "جذابیت هایی که باید در ساسکاتون کانادا دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذابیت هایی که باید در ساسکاتون کانادا دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید