شهرهای مورد علاقه مردم آمریکا برای کار و زندگی (قسمت اول)

به گزارش مجله کالارنا، مردم آمریکا، به اقامت و کار در بعضی از شهرهای جهان، علاقه بسیاری نشان می دهند. برای آشنایی با این شهرها، همراه خبرنگاران باشید.

شهرهای مورد علاقه مردم آمریکا برای کار و زندگی (قسمت اول)

کار کردن در بهترین وضع ممکن همچون شرایط خوب و مقرون به صرفه مالی، آب و هوایی، امکانات رفاهی و جهانگردی، محیط زیست و ... آرزوی هر انسانی است که در این کره خاکی زندگی می نماید. مردم آمریکا سکونت در بعضی از شهرهای دنیا را برای کار و فعالیت مالی نسبت به سایر نقاط دنیا ترجیح می دهند. در این مقاله به معرفی چند شهر محبوب مردم آمریکا که آن ها را برای کار و زندگی انتخاب می نمایند، می پردازیم.

کانگو (Canggu) در اندونزی

بهشتی کوچک در جنوب بالی (bali)

روستای زیبای ساحلی کانگو، یکی از مناطق منحصر به فرد در کشور اندونزی است. ناحیه ای بسیار دوست داشتنی با طبیعتی بکر و فوق العاده و چشم اندازی مسحور نماینده که هر جهانگرد و توریستی با حضور در آن آرامشی وصف ناشدنی را تجربه خواهد نمود. از مهم ترین دلایل انتخاب این منطقه ساحلی توسط مردم آمریکا برای کار و فعالیت، همین طبیعت ناب، مزارع پلکانی و شالیزارهای برنج با پیچ و خم های افسونگر، سواحل زیبا و برخوردار از منظره درخشان و چشم نواز اقیانوس است که هنگام صبح در راستا رفت به محل کار و پس از اتمام کار در راه بازگشت به محل سکونت، با آن روبرو خواهند بود.

کار در یک دفتر کاملا شیک و مدرن و در محیط کاری کاملا محبت آمیز، گشت و گزار در ساحل زمان استراحت و استفاده از یک رژیم غذایی که متشکل از یک کاسه از غذاهای خوشمزه، دسرهای تازه و سرد در کنار یک فنجان قهوه ی سرد با عطر و طعمی وسوسه انگیز، رویایی است که با حضور در این منطقه، آن را به دست خواهند آورد.

از همه مهم تر هزینه زندگی و اقامت در این منطقه ساحلی، بسیار ارزان است؛ به گونه ای که برای زندگی و مستقر شدن در این منطقه، پرداخت حدود 900 دلار در ماه (حدود 3 میلیون و 150 هزار تومان)، برای اجاره یک ویلای دو خوابه کافی است. همچنین منطقه دوجو بالی (Dojo Bali) یکی از مناطق برتر در انجام فعالیت های کاری یا فضای کاری است. متوسط هزینه ها برای اقامت یک هفته ای حدود 50 دلار (حدود 180 هزار تومان) و برای اقامت یک ماهه 146 دلار (حدود 500 هزار تومان) به همراه امکانات و تسهیلات ارائه شده نامحدودی همچون دسترسی به اینترنت پرسرعت و استخر است. بنابراین کاملا بدیهی است که با توجه به امکانات و تسهیلات ارائه شده در این منطقه و نیز قیمت مناسب اقامت و غذا، در کنار زیبایی هایی همچون چشم انداز بی نظیر ساحل و مزارع و شالیزارهای پلکانی و پرپیچ و خم برنج، این منطقه را به یکی از محبوب ترین و در عین حال مشهورترین نواحی در دو بخش جهانگردی و کار تبدیل نموده است. زندگی در این منطقه سراسر از عشق، هیجان و غذاهای خوشمزه و ارزان است.

ونکوور (Vancouver) در کانادا

بهشتی زیبا در نزدیکی آمریکا

کانادا، دومین کشور پهناور دنیا، یکی از زیباترین کشورهای قاره آمریکا و همجوار با اقیانوس های آرام، منجمد شمالی و اطلس است که مرز زمینی مشترک بسیاری با کشور آمریکا دارد. همچنین این کشور هفدهمین اقتصاد برتر دنیا است و افراد بسیاری این سرزمین را برای تجارت، کار و فعالیت مناسب می دانند. نزدیکی بخش بسیاری از خاک این کشور با آمریکا، بستر مناسب جهت پیشرفت و رشد مطلوب مالی ، حضور خانه های ییلاقی شیک و زیبا، آرامش حاکم بر بخش های حاشیه اقیانوس در خاک این کشور، زیبایی های خیره نماینده طبیعی، این کشور را همانند لبه و سکوی پرتاب به سمت پیشرفت در نظر مردم کشور آمریکا جلوه می دهد. شهرت این منطقه به هالیوود شمالی به دلیل ساخت و تهیه تعداد زیادی از فیلم های تلویزیونی و اخبار و اطلاعات بدست آمده از کارگرها در سیاتل (Seattle)، پورتلند (Portland) و دره سیلیکون ولی (Silicon Valley) از دیگر دلایل علاقه ی مردم آمریکا به حضور در این منطقه از کانادا و انجام فعالیت های مالی است.

زیبایی های این منطقه از دنیا، به گونه ای است که در سراسر دنیا بویژه در کشور آمریکا که اغلب مردم از داشتن شرایط آب و هوایی مطلوب محروم هستند، آن را همانند بهشتی زیبا که در نزدیکی کشورشان واقع شده است، ناب و دوست داشتنی نموده است. بسیاری از مردم آمریکا معتقدند که در ساحل غربی ونکوور، در ساعت 5 عصر می توان دست از کار کشید و از مشاهده غروبی دوست داشتنی از روی کوه هایی با ارتفاع 4 هزار پا (معدل 1220 متر) که منظره ای چشم نواز را ایجاد می نماید، لذت برد. همچنین می توان پس از فراغت از کار، به اسکی رفت و لحظات هیجان انگیزی را تجربه کرد. این در حالی است که در چنین ساعتی از آمریکا، تاریکی بر شهر و دفاتر سراسر کشور، سایه افکنده است و مردم حتی از تماشای منظره غروب خورشید نیز بی بهره اند. بعضی از مردم آمریکا نیز بر این باورند که زندگی در ونکوور کانادا، از لحاظ مالی بسیار باصرفه تر از زندگی در آمریکا است. چرا که ارزش دلار آمریکا بالاتر از دلار کانادا است و به وسیله معاوضه و مبادله ارز آمریکا به ارز کانادا، درآمدی بالا و قابل قبول را کسب می نمایند.

مونیخ (Munich) در آلمان

سرزمین کوه های سر به فلک کشیده

کار در شهر مونیخ آلمان، برای بسیاری از مردم آمریکا، بسیار خوشایند و مطلوب است. آن ها با حضور در شهر مونیخ، چه زمانی که روی دوچرخه در حال تردد بین رستوران ها، کافه ها هستند، چه لحظاتی که در فضاهای کاری و در بین جمع زیادی از شهروندان چند ملیتی هستند، با احساسی جالب و دوست داشتنی روبه رو می شوند. آن ها خود را بخشی از یک رویداد بین المللی که به سرعت در حال توسعه، رشد و پیشرفت است، می پندارند. امکانات رفاهی و تسهیلات ارائه شده در شهر مونیخ، برای هر فرد ساکن در این شهر، بسیار مطلوب است. دسترسی آسان به شرکت های عظیم اروپایی، دسترسی آسان به سیسم حمل و نقل عالی و سریع قطار به بیشتر نقاط در اروپای مرکزی و دسترسی به اینترنتی امن و مطمئن در این منطقه، از دیگر دلایل علاقه مندی مردم آمریکا به حضور در این شهر برای راه اندازی یا داشتن شغلی مناسب است.

از بارزترین ویژگی های زندگی در مونیخ، سبک زندگی و نگرش مردم در این منطقه از دنیا به زندگی و کار است. در طول هفته کوشش های بی وقفه و فعالیت های کاری به صورت مداوم پییگری می گردد و تمامی شرکت های خصوصی و اداری و دیگر مراکز کاری، پس از گذراندن یک هفته کاری پرکوشش، تعطیلات آخر هفته را تنها برای گذراندن اوقاتی لذت بخش و به دور از هرگونه کار سپری می نمایند. آن ها در این ایام از هفته، کار را به معنای واقعی متوقف نموده و برای انجام کارهای شخصی و بازی و خوش گذرانی از منزل خارج می شوند.

منبع: کجارو / thrillist.com
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1571

به "شهرهای مورد علاقه مردم آمریکا برای کار و زندگی (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای مورد علاقه مردم آمریکا برای کار و زندگی (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید