جرج کلونی فیلم جدیدش را برای نتفلیکس می سازد

به گزارش مجله کالارنا، آی سینما: جرج کلونی قراردادی امضا نموده که بر اساس آن فیلم بر اساس رمان صبح بخیر نیمه شب نوشته لیلی بروکز دالتون کارگردانی کند و خودش هم در آن بازی کند. این فیلم سینمایی برای پخش از نتفلیکس ساخته می گردد.

جرج کلونی فیلم جدیدش را برای نتفلیکس می سازد

مارک ال. اسمیت فیلمنامه را بر اساس رمان علمی -تخیلی بروکز دالتون می نویسد که بر اساس نظر منتقدان ادبی یکی از بهترین آثار منتشر شده در سال 2017 بود.

این داستان پسا آخرالزمانی درباره آگوستین (کلونی) یک دانشمند تنها در قطب شمال است و به شکل موازی ماجرای یک فضانورد درون یک سفینه فضایی در جو زمین هم دنبال می گردد که میخواهد به زمین برگردد. آگوستین کوشش می نماید با این فضانورد ارتباط برقرار کند.

کلونی همراه با گرنت هسلو و دو کمپانی انانیموس کانتنت و سیندیکیت اینترتینمنت تهیه فیلم را بر عهده خواهد داشت و هنوز عنوان فیلم معین نشده است.

این نخستین فیلم سینمایی کلونی برای یک پخش کننده آنلاین و اولین همکاری او با نتفلیکس است. آخرین فیلمی که این سینماگر مشهور هالیوود کارگردانی کرد سابربیکان بود که در سال 2017 اکران شد. این نخستین حضور او به عنوان بازیگر در یک فیلم بعد از هیولای پول محصول 2016 خواهد بود.

9417

منبع: آی سینما
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 240

به "جرج کلونی فیلم جدیدش را برای نتفلیکس می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جرج کلونی فیلم جدیدش را برای نتفلیکس می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید