خبرنگاران ایفای نقش بازیگر آستارایی در بهترین فیلم جشنواره کانادا

به گزارش مجله کالارنا، آستارا - خبرنگاران - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: آرمین بشرویه بازیگر جوان این شهرستان در فیلم کوتاه (اجباری) به کارگردانی جواد خورشا بازی نموده و این فیلم به عنوان بهترین اثر جشنواره کانادا شناخته شده است.

خبرنگاران ایفای نقش بازیگر آستارایی در بهترین فیلم جشنواره کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

شاپور تشرینی روز پنجشنبه گفت: این فیلم 15 دقیقه ای جزو 25 فیلم راه یافته به بخش مسابقه پانزدهمین جشنواره جهانی ونکوور کانادا بود و دو جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه جشنواره را اوایل هفته جاری به خود اختصاص داد.

وی اظهار کرد: در این فیلم سهیل کرمیار، سهیل قنادان، آرمین بشرویه و فاطمه رادمنش ایفای نقش می نمایند و مجید گرجیان مدیر فیلمبرداری، دیاکو خاکی مدیر فراوری و سارا چگینی طراح گریم ان هستند.

وی اعلام کرد: آرمین بشرویه متولد 1361 آستارا و فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر و سینما از دانشگاه سوره تهران است و کسب عنوان بازیگر سوم مرد جشنواره تئاتر فجر ایران در بخش دانشجویی و حضور در جشنواره های نمایش کشورهای لهستان و جمهوری کوزوو از افتخارات هنری اوست.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و 400 هنرمند در هفت انجمن هنری آن ساماندهی شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 942

به "خبرنگاران ایفای نقش بازیگر آستارایی در بهترین فیلم جشنواره کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ایفای نقش بازیگر آستارایی در بهترین فیلم جشنواره کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید