خبرنگاران حضور سس اضافه در جشنواره آلمانی

به گزارش مجله کالارنا، تهران- خبرنگاران- فیلم کوتاه سس اضافه به کارگردانی علیرضا قاسمی در بخش مسابقه نوزدهمین دوره جشنواره فیلم ماینتس آلمان به رقابت خواهد پرداخت.

خبرنگاران حضور سس اضافه در جشنواره آلمانی

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، فیلم کوتاه سس اضافه به کارگردانی علیرضا قاسمی و محصول کشورهای آلمان و ایران در بخش مسابقه نوزدهمین دوره جشنواره فیلم ماینتس آلمان به رقابت خواهد پرداخت.

جشنواره ماینتس هر ساله در ماه نوامبر (آبان) در شهر ماینتس برگزار می گردد و یکی از معتبرترین جشنواره های کشور آلمان و قدیمی ترین جشنواره ایالت راینلاند-فالتس به حساب می آید.

این جشنواره سال جاری به دلیل شرایط کرونا به شیوه آنلاین برگزار می گردد و فیلم سس اضافه در بخش کوتاه (فیلم های متفاوت) با 7 فیلم دیگر به رقابت خواهد پرداخت.

در خلاصه داستان سس اضافه آمده است: هانس چند ساعت قبل از افتتاح تئاتری که در آن بازی می نماید دست به خودکشی زده، او در برزخ با فرشته شکمویی گیر افتاده است و تمام تلاشش را می نماید تا به دنیای زندگان بازگردد.

آنتونیو لالو و بن جانسن دو بازیگر این فیلم کوتاه هستند.

نویسنده و کارگردان این فیلم کوتاه علیرضا قاسمی، تهیه کنندگان آن آدرین برویه، فرانسیس والتر، السا پایین و مدیر فیلمبرداری آن کریستین نویربرگر، مایکل ترون هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1377

به "خبرنگاران حضور سس اضافه در جشنواره آلمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حضور سس اضافه در جشنواره آلمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید