خشم دختر ترامپ از لغو برنامه سخنرانی مجازی در دانشگاه کانزاس

به گزارش مجله کالارنا، ترکش های خشم مردم آمریکا از رفتار و گفتار دانلد ترامپ پس از قتل جورج فلوید دامن دخترش را کرفت و سخنرانی مجازی ایوانکا در جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه کانزاس لغو شد.

خشم دختر ترامپ از لغو برنامه سخنرانی مجازی در دانشگاه کانزاس

به گزارش خبرنگاران، ایوانکا ترامپ که سخنران اصلی مراسم دانش آموختگی دانشجویان در دانشگاه ایالتی ویچیتا و دانشگاه فنی ویچیتا در کانزاس بود، از لغو این برنامه و نهادینه شدن فرهنگ لغو و تبعیض دیدگاه در جامعه آمریکا به شدت انتقاد کرد. مسئولان هر دو دانشگاه چند ساعت پس از اطلاع رسانی درباره سخنرانی دختر ترامپ اعلام کردند در مراسم دانش آموختگی فقط یک دانشجو سخنرانی می نماید و بیشتر برنامه ها مربوط به دانشجویان است.

این اقدام خشم ایوانکا را در پی داشت و مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا انتظار نداشت با او چنین برخورد گردد. دختر رئیس جمهوری آمریکا و همسرش جرد کوشنر از تاثیرگذارترین چهره های کاخ سفید هستند و بسیاری از تصمیم ها و برنامه های دولت آمریکا با مشاوره آنها گرفته و اجرایی می گردد. ایوانکا خشم خود را از لغو شدن برنامه اش با زدن یک توییت نشان داد و نوشت: ما امروز بیش از همواره به شنیدن دیدگاه ها و سخنان یکدیگر احتیاج داریم.

اعلام خبر سخنرانی خانم ترامپ در مراسم دانش آموختگی دانشگاه ایالتی کانزاس بلافاصله با انتقادهای گسترده همراه شد. سرگروه معترضان هم استاد گروه عکاسی و رسانه بود که مخالفت خود را با نوشتن یک نامه آشکار کرد. دست به دست شدن نامه درخواست لغو سخنرانی در شبکه های اجتماعی تعداد امضاهای آن را به 488 رساند و خاتمه مسئولان دانشگاه تسلیم خواسته استادان و دانشجویان شدند.

انتقادها از رئیس جمهوری آمریکا در 10 روز اخیر به شدت اوج گرفته است. ترامپ که شعار کارزار تبلیغات انتخاباتی خود را نظم و قانون می داند، چند روز پیش دستور داد پلیس و نیروهای ارتش معترضان آرام مقابل کاخ سفید را با خشونت متفرق نمایند تا او به کلیسای سنت جان برود و با کتاب مقدس عکس بگیرد. گفته می گردد ایوانکا از طراحان اصلی این برنامه بوده و شخصا کتاب مقدس را به پدرش رسانده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1117

به "خشم دختر ترامپ از لغو برنامه سخنرانی مجازی در دانشگاه کانزاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم دختر ترامپ از لغو برنامه سخنرانی مجازی در دانشگاه کانزاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید