در تایلند متفاوت تفریح کنید

به گزارش مجله کالارنا، تجربه تفریحاتی جذاب در جزایر تایلند

شن های سفید ساحلی، مردمانی مهمان نواز و غذاهای معطر مقرون به صرفه، هر یک دلیلی کافی برای انتخاب تایلند به عنوان مقصد سفر محسوب می شوند. تایلند در سراسر دنیا به عنوان یکی از بهترین مقاصد تعطیلات برای سفر و کار شناخته شده و مقامات گردشگری این کشور در نظر دارند با ارائه سیاست های جدید؛ مسافرانی را که با هدف بازدید از سواحل زیبا، دریای آبی آن، آب و هوای استوایی و مهمان نوازی مردم محلی به تایلند سفر می نمایند، را حفظ کند.

در تایلند متفاوت تفریح کنید

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

با وجود صدها جزیره که از خلیج تایلند تا دریای آندامان (Andaman Sea) در امتداد هم قرار گرفته اند، انتخاب محلی خاص به عنوان شهر مقصد برای سفر سخت می گردد. (دریای آندامان پهنه آبی در جنوب شرقی خلیج بنگال، جنوب میانمار، غرب تایلند و شرق جزایر آندامان است.) خبرنگاران به طور اجمالی بعضی از زیباترین مناطق گردشگری تایلند را معرفی می نماید.

چیانگ مای (Chiang Mai)

یکی از مراکز محبوب برای سفر به شمال تایلند، منطقه چیانگ مای است که بهترین استان برای بازدید نقاط باستانی این کشور محسوب می گردد. این شهر با ارائه فعالیت های متنوع، تورهای مختلف و تجربه های بی نظیر شامل تجربه زندگی در روستاهای محلی، بازدید از پارک های جنگلی و زیستگاه های طبیعی ببر و فیل، امکان داشتن تفریحاتی هیجان انگیز مانند زیپلینگ (ziplining) که مشابه بانجی جامپینگ بوده و شما در آن از نوک درختان بسیار بلند یا از بالای صخره ها و کوه های مرتفع به یاری طناب های ارتجاعی ویژه به پایین می پرید، قایق سواری در آب های زلال و … به عنوان یکی از بهترین مناطق مورد توجه گردشگران در تایلند شناخته می گردد.

فعالیت های پیشنهادی

برنامه سفر یک روزه تور خصوصی عبارتند از بازدید روستاهای کوهستانی چیانگ مای که در آنجا شما می توانید از یک غذای لذیذ و خوش مزه آنجا لذت ببرید. این سفر هیجان انگیز با بازدید از پارک های حیات وحش و زیستگاه طبیعی ببر و فیل تکمیل می گردد.

محل مناسب برای اقامت

در حاشیه رودخانه مای پینگ (Mai Ping River)، اقامتگاه آنانتارا چیانگ مای (Anantara Chiang Mai Resort) یک اقامت گاه مجلل برای افراد تجمل گرا محسوب می گردد.

رستوران و کافه های پیشنهادی

در این منطقه رستوران های مناسب فراوانی وجود دارد که از آن میان رستوران سوئینگ بای فاوولا (Swing by Favola) در هتل لی مریدیا (Le Meridia)، رستوران و کافه ایتالیایی یکی از محبوب ترین رستوران های چیانگ مای برای صرف پاستاهای لذیذ، پیتزا و دسرهای خوشمزه معرفی می گردد.

طریقه دسترسی به چیانگ مای

هنگ کنگ اکسپرس امکان سفر رفت و برگشتی مستقیم به چیانگ مای را برای گردشگران فراهم می نماید.

پوکت (Phuket)

پوکت به عنوان جواهر تایلند شناخته می گردد و دارای منحصربه فردترین اقامتگاهها و کلوپ های ساحلی است. پوکت برای همه مسافران فهرستی طولانی از غذاهای لذیذ و گزینه هایی برای کسب آرامش ارائه می دهد. سفر به شهر قدیمی پوکت برای بازدید از خیابان هایی با ردیف مغازه های بومی و لذت بردن از گزینه های متنوع از غذاهای محلی افسانه ای و یا سفر با شمال این کشور و سکنی در اقامت گاه های مجلل ساحلی و ساحل های باشکوه پیشنهاد می گردد.

فعالیت های پیشنهادی

از جمله فعالیت هایی که در حین سفر به پوکت می توان داشت، باید به برنامه ماهیگیری و گذران روزی بسیار جذاب همراه با شنا و تفریح در بخش ساحلی اشاره نمود. از قلم نیاندازید، برای ماهیگیری در این منطقه باید از مرکز تفریحات ساحلی چالونگ (Chalong) پوکت، مجوز ویژه دریافت کنید.

محل مناسب برای اقامت

اگر یک سال بسیار پر مشغله و سنگین را گذرانده اید و می خواهید در یک ویلای خصوصی اقامت نموده و به استراحت بپردازید، اقامت گاه مجلل و باشکوه تریسارا (Trisara) به شما پیشنهاد می گردد.

رستوران و کافه های پیشنهادی

بر اساس آمار، کافی شاپ کاپیتیام (Kopitiam) در سال 2016 بیشترین مسافران شهر پوکت را به خود جذب نموده است. در این کافی شاپ معتبرترین و بهترین غذاهای تایلندی با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می شوند.

طریقه دسترسی به پوکت

بسیاری از شرکت های هواپیمایی از جمله خطوط هوایی کاتای پاسیفیک (Cathay Pacific) و کاتای دراگون (Cathay Dragon) دارای پروازهای روزانه رفت و برگشتی به پوکت هستند.

کوه ساموی (Koh Samui)

جزیره کوه ساموی یکی از بهتری مکان های دنیا برای تمدد اعصاب در چشمه های آبگرم، یوگا و کسب آرامش محسوب می گردد و می توان گفت که کوه ساموی امکانات و گزینه های متنوعی برای مسافران و گردشگران با بودجه متوسط ارائه می دهد. در سراسر این منطقه مجموعه خانه های ساحلی؛ خانه های ییلاقی و اقامتگاه های مجهز به همه امکانات پراکنده شده اند. به افرادی که از شلوغی و هیاهوی ساحل خسته شده و به دنبال یک مکان گرمسیری خلوت جهت تمدد اعصاب می گردند، جزیره، خلیج کوچک مائینام (Maenam) را که بسیار زیبا و خیال انگیز است، را پیشنهاد می کنیم.

فعالیت های پیشنهادی

پیشنهاد می گردد در سفر به کوه ساموی، بلیط قایق سواری چانتر جانک (Chanter Junk) جزیره را رزرو نموده و ضمن گشت و گذار، از طعم غذاهای آسیایی در فضایی باز لذت ببرید.

محل مناسب برای اقامت

رزرو یک اتاق دو تخته بالکن دار را در اقامت گاه چهار فصل کوه ساموی به همراه آب گرم درمانی و ماساژ تایلندی در ساحل اقیانوس به عنوان یک گزینه بسیار مناسب به همه گردشگران پیشنهاد می گردد.

رستوران و کافه های پیشنهادی

یکی از محل های مناسب برای صرف غذاهای تایلندی و نوشیدنی های بین المللی، رستوران باراکودا (Barracuda) در اسکله کوه ساموی است.

طریقه دسترسی به کوه ساموی

خطوط هوایی بانکوک با پروازهای رفت و برگشتی مسافران را به این جزیره می رساند.

منبع: الی گشت
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 300

به "در تایلند متفاوت تفریح کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تایلند متفاوت تفریح کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید