دست کمک فولاد خوزستان به سوی نفت مسجدسلیمان؛ در خانه ما میزبان باشید

به گزارش مجله کالارنا، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اعلام آمادگی کرد که استادیوم شهدای فولاد می تواند میزبان دیدارهای خانگی نفت مسجدسلیمان مسابقات لیگ برتر فوتبال باشد.

دست کمک فولاد خوزستان به سوی نفت مسجدسلیمان؛ در خانه ما میزبان باشید

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, جلسه شورای تأمین استان خوزستان روز گذشته (سه شنبه) با حضور مسئولان استانداری، اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و مدیران عامل باشگاه های فولاد خوزستان, صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در محل استانداری خوزستان برگزار و درباره ملاقاتهای خانگی سه تیم لیگ فزونی خوزستان با رعایت پروتکل های بهداشتی تصمیم گیری شد.

در این جلسه شرایط استادیوم شهدای فولاد خوزستان مثبت اعلام شد تا این باشگاه مسئله ای برای انجام دیدا ر های خانگی در استادیوم اختصاصی خود نداشته باشد. همچنین پیشنهاد برگزاری بازی های خانگی تیم نفت مسجدسلیمان در استادیوم فولاد با پیشنهاد سعید آذری در این نشست ارائه شد که مورد استقبال نهاده شد. بنابراین با توجه به شرایط خوب استادیوم فولاد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی, به احتمال زیاد بازی های خانگی نفت مسجدسلیمان بعد از ملاقات این تیم مقابل فولاد در هفته بیست وچهارم در استادیوم شهدای فولاد برگزار خواهد شد.

امروز سازمان لیگ فوتبال, برنامه ملاقات معوقه فولاد - استقلال و همچنین سه هفته پیش روی لیگ برتر را بیان کرد. در این برنامه قید شده است که فولاد در استادیوم خانگی خود از آبی پوشان پایتخت پذیرایی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1097

به "دست کمک فولاد خوزستان به سوی نفت مسجدسلیمان؛ در خانه ما میزبان باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست کمک فولاد خوزستان به سوی نفت مسجدسلیمان؛ در خانه ما میزبان باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید