سولسشایر: گل کاشته رشفورد، مثل گل های رونالدو بود

به گزارش مجله کالارنا، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از پیروزی خارج از خانه مقابل چلسی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه از مهاجم انگلیسی و جوان تیمش تمجید کرد.

سولسشایر: گل کاشته رشفورد، مثل گل های رونالدو بود

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچستریونایتد برای دومین بار در این فصل چلسی را شکست داد و این بار در استمفوردبریج. شیاطین سرخ که در هفته اول لیگ برتر انگلیس آبی پوشان لندن را 4 بر صفر شکست داده بودند، این بار در خانه حریف و با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند تا جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه را کسب نمایند. در این بازی که چهارشنبه شب برگزار گردید، مارکوس رشفورد هر دو گل یونایتد را به ثمر رساند که دومین گل او از روی یک ضربه ایستگاهی شکل گرفت و فزونی میهمان منچستری را قطعی کرد.

سولسشایر در خاتمه بازی گفت: گل رشفورد رونالدویی بود، نبود؟ این پسر اعصابی از جنس فولاد دارد. او خیلی راحت پشت پنالتی ها می ایستد و هیچ مشکل و اضطرابی برای زدن آنها ندارد. بعد هم پشت کاشته ها می ایستد و این طور آنها را می زند و بازی را برای ما می برد. او همواره گل های فوق العاده ای می زند. رشفورد خیلی تمرین می نماید و امروز هم پاداشش را گرفت.

رشفورد تیمش را با چهار تغییر در ترکیب نسبت به تیمی که ابتدای هفته 3 بر یک مقابل نوریچ به فزونی رسید، راهی میدان کرد و یکی از آنهایی که انتظار نمی رفت در ترکیب قرار بگیرد، براندون ویلیامز بود.

سولسشایر اضافه نمود: ما در بسیاری از بازی ها یک بر صفر پیش افتادیم و دیگر فشار نیاوردیم. امروز اما فوق العاده بودیم و فوتبالی سریع و روان را ارائه کردیم. منچستریونایتد واقعی همین است. ما داریم کوشش می کنیم که تیم را به روزهای اوجش برگردانیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 593

به "سولسشایر: گل کاشته رشفورد، مثل گل های رونالدو بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: گل کاشته رشفورد، مثل گل های رونالدو بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید