ما به دیپلماسی لندن اعتمادی نداریم

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسکای نیوز، در حالی که بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس خود را برای مصاحبه با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه آماده می نماید، یکی از دیپلمات های ارشد روسیه اعلام نموده است که به دیپلماسی لندن اعتمادی ندارد.

ما به دیپلماسی لندن اعتمادی نداریم

دیمیتری پولیانسکی، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل گفته است: همواره جا برای دیپلماسی وجود دارد، اما صادقانه بگویم، ما به دیپلماسی لندن اعتماد نداریم. من فکر می کنم در سال های اخیر دیپلماسی لندن نشان داده است که کاملاً بی ارزش است.

دیپلمات ارشد روسیه گفت: من واقعاً نمی خواهم به کسی، به ویژه دوستان خوبم، دیپلمات های بریتانیایی، توهین کنم، اما واقعاً، نتایج چیزی برای افتخار نیست.

پولیانسکی تاکید نمود که غرب شرایط تنش در شرق اروپا را بیش از حد تحت فشار و تشدید قرار داده است. او گفت: من نمی دانم غربی ها این ارقام و آمار ادعایی درباره استقرار نیروهای نظامی را از کجا می آورند، اما ما به اطلاعات آمریکا و بریتانیا هیچ اعتمادی نداریم.

معاون سفیر روسیه در سازمان ملل در ادامه با زیر سوال بردن اطلاعات ادعایی کشورهای غربی درباره شرق اروپا گفت: فکر می کنم این همان اطلاعاتی است که ادعا می نماید صدام سلاح های کشتار جمعی را در اختیار دارد که البته این ادعاها مطلقاً در سر سیاستمداران غربی اتفاق می افتد و نه روی زمین.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2098

به "ما به دیپلماسی لندن اعتمادی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ما به دیپلماسی لندن اعتمادی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید