ملکه انگلیس بر خروج از اتحادیه اروپا در موعد مقرر تاکید نمود

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، الیزابت، ملکه انگلیس در سخنانی که در مراسم بازگشایی مجلس انگلیس ایراد شد، اولویت دولتش را خروج از اتحادیه اروپا در تاریخ و موعد مقرر گفت.

ملکه انگلیس بر خروج از اتحادیه اروپا در موعد مقرر تاکید نمود

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

ملکه الیزابت در عین حال بر مشارکت محبت آمیز با اتحادیه اروپا بویژه در حوزه های شیلات، کشاورزی براساس نظام تجارت آزاد تاکید نمود.

مذاکرات خروج انگلیس از اتحادیه اروپا با موانع بسیاری روبرو بوده که باعث عدم پیشرفت آن شده است.

تا 31 اکتبر - کمتر از 30 روز دیگر - انگلیس باید از اتحادیه اروپا خارج گردد و دولت لندن نیز نسبت به هرگونه تاخیر و تعلیق این خروج به شدت هشدار داده است.

از سوی دیگر مقام های اتحادیه اروپا در بروکسل، مقر این اتحادیه به مانند دیگر مخالفان برگزیت در داخل انگلیس نگرانند که اگر انگلیس بدون رسیدن به یک توافق به عضویت 46 ساله خود در اتحادیه اروپا خاتمه دهد هرج و مرج مالی به بار آید و دود آن هم به چشم اتحادیه اروپا و هم انگلیس خواهد رفت.

پیش از این ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا به مسائل مشکل آفرینی که نیازمند کار بیشتر در روزهای آینده است اشاره نموده بود که این اظهارات نشان دهنده آن است که اتحادیه اروپا و انگلیس هنوز نتوانسته اند بر سر یک طرح مشترک برای اجرای برگزیت به توافق دست یابند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 414

به "ملکه انگلیس بر خروج از اتحادیه اروپا در موعد مقرر تاکید نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملکه انگلیس بر خروج از اتحادیه اروپا در موعد مقرر تاکید نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید