تور آلمان ارزان: صحرای نامیب این شهر متروکه آلمانی را بلعیده است

به گزارش مجله کالارنا، آن ها در پی الماس بودند

در سال 1908، مردی به نام زاکاریاس لیوالا، هنگام کار الماسی دید و آن را پیش آگوست استاوچ، بازرس راه آهن برد تا تایید کند که چیست. نه تنها این الماس اصل بود، بلکه تمام آن منطقه مملو از آن بود. خبر این کشف به همه جا پیچید و یک باره معدنچیان و خانواده هایشان در آنجا ساکن شدند و خیابان ها پر از معماری آلمانی شد. خانه های عجیب و جالب، بیمارستان، تئاتر و بعلاوه اولین تراموا در آفریقا و اولین ایستگاه رادیولوژی در نیمکره جنوبی در اینجا سر از خاک بیرون آوردند.

تور آلمان ارزان: صحرای نامیب این شهر متروکه آلمانی را بلعیده است

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

زوال شهر

مردم در حال ثروتمند شدن بودند و شهر رو به رشد بود تا پس از جنگ جهانی اول روال به این صورت بود. قیمت الماس آغاز به کاهش کرد و مکانی دیگر در سمت جنوب مقادیر بیشتر الماس های بزرگتری از چیزی بود که مردم کلمنسکوپ برداشت می کردند. تا سال 1954، هر کس بار خود را بسته و آن شهر را ترک نموده بود.

آن چه به جای مانده

خانه ّهای خوش رنگ و خوش ساخت خالی و در معرض عوامل طبیعی قرار گرفتند. در حالی که بادهای سخت صحرا رنگ ها را از میان برده اند، گرمای خشک از چوب به جای مانده در سازه حفاظت می نماید.

ورود شن

در طول زمان، باد روز به روز شن وارد این خانه ها نموده است. صحرا به آرامی حفره ها و خانه های روستا را پر نموده است. طوفان شن بخش های متعددی از کلمنسکوپ را در بازه یک روز، پر و خالی نموده است که منظره ها منحصر به فردی در این روستا در هر بار بازدید از این شهر خلق نموده است.

کوه های داخل خانه

صحرا شهر را در اختیار خود گرفته و راهش را میان ساختمان ها باز می نماید، و داخل ساختمان ها می رود و اتاق های خالی آن ها را مانند نمونه ای زنده از یک نقاشی سورئال اشغال می نماید.

تجدید انواع حیات

شاید کلمنسکوپدیگر خالی از سکنه باشد و الماسی فراوری نکند، اما در نوع خود جواهری کمیاب است که همچنان توجهات را به خود جلب می نماید. منحصر به فرد و باعث حظ بصری است و گردشگران و عکاسان هم نمی توانند از این منظره ها چشم پوشی نمایند.

مشهور در هالیوود

با چنان منظره ها و حس رویایی، جای تعجب نیست که فیلم سازان در پی کسب مجوز برای فیلمبرداری در این مکان باشند. کلمنسکوپبه عنوان لوکیشن بسیاری از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی متنوع مانند شاه زنده است، داست دویل و پروژه منتیس انتخاب شده است.

حفاظت از تاریخ

شرکت معدن د بیرز پروژه احیای کوچکی انجام داد و در دهه 1980 میلادی، موزه ای در کلمنسکوپ افتتاح کردند. کوشش های آنها به حفاظت از این بخش از تاریخ معادن الماس یاری نموده و در عین حال این مجموعه از معماری زیبا را برای بازدید عموم آزاد نموده است.

ساکنین روح مانند

بسیاری معتقدد که شهر در سال 1954 به طور کامل رها نشده است. بعضی می گویند روح کسانی که زمان اوج شهر مرده اند، هنوز آنجاست. محققان فراطبیعی، شامل جاش گیتس از برنامه مقصد واقعیت کانال SyFy به آنجا رفته اند تا فعالیت های فراطبیعی را در آن تپه های شنی ثبت و ضبط نمایند.

بازدید از سرزمین رویا

در حالی که کلمنسکوپ برای عموم آزاد است، همچنان در منطقه محافظت شده واقع شده است. جهانگرد ها باید پیش از ورود به منطقه بازرسی شوند، اما هنگامی که اجازه دریافت کردند، آزادانه می توانند به توری با راهنما ملحق شوند که به آن ها اجازه می دهد به تنهایی به جستجو بپردازند.

منبع: کجارو / allday.com
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2014

به "تور آلمان ارزان: صحرای نامیب این شهر متروکه آلمانی را بلعیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: صحرای نامیب این شهر متروکه آلمانی را بلعیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید