عملیات امداد و نجات با یاری از ایده های خلاق کاربردی تر می گردد خبرنگاران

به گزارش مجله کالارنا، رویدادی فناورانه برای بهینه کردن عملیات های امداد و نجات در کشور برگزار می گردد تا فضایی برای ارائه توانمندی خلاقان در این حوزه فراهم گردد.

عملیات امداد و نجات با یاری از ایده های خلاق کاربردی تر می گردد خبرنگاران

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، ایده پردازی در حوزه امداد و نجات و اطفاء حریق رویدادی است که توسط ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته و با حمایت ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می گردد تا خلاقیت ها و نوآوری ها به این حوزه های کاربردی و حیاتی در کشور تزریق گردد.

محور های این رویداد نیز شامل طراحی مگاروتور اطفایی با واترگان، طراحی ریزپرنده با قابلیت پرواز و شناسایی در محیط بسته با دود و دمای بالا و طراحی مگاروتور با قابلیت حمل نفر می گردد.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این رویداد خدمات ویژه ای، چون حمایت از شکل گیری شرکت های دانش بنیان، استقرار تیم های برتر در مرکز نوآوری، حمایت از طراحی و ساخت محصول نهایی و آموزش فنی و عملیاتی تیم های مستقر در مرکز ارائه می نماید. همچنین از تیم های برتر حاضر در این همایش برای طراحی و ساخت محصول نهایی حمایت می گردد.

علاقه مندان برای مشارکت در این رویداد فناورانه تا 25 اسفندماه امسال فرصت دارند ایده های خود را ارسال نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1578

به "عملیات امداد و نجات با یاری از ایده های خلاق کاربردی تر می گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات امداد و نجات با یاری از ایده های خلاق کاربردی تر می گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید