قوچان نژاد: انرژی مان را مقابل پیکان ذخیره کردیم، از ما خواستند به ویدئو چک یاری کنیم!

به گزارش مجله کالارنا، سرمربی تیم والیبال پیغام خراسان گفت: دفاع روی تور و توپ گیری داخل میدان ما در دیدار مقابل پیکان فوق العاده بود و ضمن پیروزی، انرژی خود را برای دیدارهای بعدی ذخیره کردیم .

قوچان نژاد: انرژی مان را مقابل پیکان ذخیره کردیم، از ما خواستند به ویدئو چک یاری کنیم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران جبار قوچان نژاد در خصوص پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال گفت : ما زخم خورده بازی دور رفت و بازی گذشته خود مقابل سایپا بودیم و احتیاج به این برد داشتیم . خوشبختانه بازی قابل قبول و با برنامه ای ارائه کردیم و توانستیم نتیجه شکست دور رفت را جبران کنیم و سه بر یک برنده شویم .

سرمربی پیغام خراسان ادامه داد: از بازیکنان خواستم با انرژی باشند و شخصیت و ظرفیت خود را وقتی که از حریف پیش می افتند، حفظ نمایند. سرویس های زهردار و خطرناکی به زمین حریف داریم و هدف نخست ما نیز همین بود . دفاع روی تور و توپ گیری داخل میدان ما در این دیدار فوق العاده بود و ما ضمن پیروزی، انرژی خود را برای دیدارهای بعدی ذخیره کردیم .

او گفت: در تمام طول بازی به بازیکنانم گفتم طوری بازی نمایند که انگار از حریف عقب هستند. به همین خاطر با شدت بیشتری نسبت به حریف برای کسب امتیاز کوشش کردیم و همه دستورات کادر فنی نیز به خوبی در زمین اجرا شد .

قوچان نژاد در خصوص استفاده از سیستم ویدئو چک در این بازی گفت: از ما خواستند که به داور در استفاده از سیستم ویدئو چک یاری کنیم در حالی که سیستم ویدئو چک باید به ما یاری کند. ویدئو چک در واقع اشتباهات سهوی داوران را پوشش می دهد .

وی در انتها در خصوص احتمال انتخابش به عنوان دبیر فدراسیون والیبال گفت: به تنها چیزی که در حال حاضر فکر می کنم تیم پیغام و تعهدی است که به مردم و مسئولان مشهد دارم .

به گزارش خبرنگاران کادر فنی و بازیکنان پیکان، بعد از بازی حاضر به گفت وگو با خبرنگاران نشدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 151

به "قوچان نژاد: انرژی مان را مقابل پیکان ذخیره کردیم، از ما خواستند به ویدئو چک یاری کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوچان نژاد: انرژی مان را مقابل پیکان ذخیره کردیم، از ما خواستند به ویدئو چک یاری کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید