لوکس ترین سوییت های ماه عسل

به گزارش مجله کالارنا، اگر دوست دارید سفر ماه عسل تان را در محیطی خصوصی، همراه با پیشخدمت و هفده نوع بالشت بگذرانید مقصد سفر را پیدا نموده اید. این سوییت ها از حد تصور شما گران تر هستند. با خبرنگاران همراه باشید.

لوکس ترین سوییت های ماه عسل

سوییت کنار آب لاگون در ریوریا مالای مکزیک

برترین قسمت این سوییت، دوشی است که در فضای باز قرار گرفته است. ولی بعد از آن برترین ویژگی این سوییت قرار گرفتن استخر در تراس است و همان طور که در تصویر می بینید محیطی فوق العاده مجذوب نماینده را به وجود آورده است. آشپز این سوییت (که قبل از اینکه از طریق ای احتیاج پیدا کنید از احتیاج شما خبردار می گردد) می تواند از پس پخت انواع غذاها بربیاید. از برترین خوراک ها گرفته تا میوه ها و دسرهای غلتان در شکلات. قیمت این سوییت از 700 دلار (2,722,615 تومان) آغاز می گردد.

سوییت دونی در جزیره کوکوآ در ماکونوفوشی مالدیو

تصور کنید شما و همسرتان از طریق یک قایق به جزیره کوکوآ وارد شدید. این جزیره یکی از جزایر دست نخورده مالدیو است و در نواحی دوردست اقیانوس هند قرار گرفته است. سپس به یکی از جالب ترین اتاق ها مثل سوییت دونی وارد می شوید. از این سوییت چشم انداز ها بی نهایت زیبای دریا را می بینید، در جایی کاملا خصوصی اقامت می کنید و از تجربه محیطی خاص لذت می برید. هر سوییت دونی به شکل یک قایق ماهیگیری ساخته شده است. امکانات داخلی این سوییت از قبیل تلویزیون چهل و دو اینچ پلاسما، وای فای و تهویه هوا هستند. هزینه اقامت در این سوییت از 850 دلار (3,306,033 تومان) آغاز می گردد.

سوییت رویال برج العرب در امارات متحده عربی

با اقامت در سوییت دو نفره برج جمیرای برج العرب به معنی کلمه سلطنتی پی می برید. آسانسور شخصی، شما را به دنیای ناز و نعمت وارد می نماید. در این سوییت یک آیپاد بیست و چهار قیراطی و هفده نوع بالشت قرار گرفته است. سوییت رویال برج العرب واقعا بزرگ است و دو اتاق خواب وسیع، دو جکوزی و یک اتاق فیلم (دیوانه نماینده است. این طور فکر نمی کنید؟) قرار گرفته است. برای اقامت در این سوییت به ازای هر شب باید 11000دلار (42866000 تومان) بپردازید.

سوییت ارکید هتل هلکولانی در هونولولو

این سوییت دقیقا در کنار سواحل وایکیکی و دقیقا هم سطح با اقیانوس قرار گرفته است. در این سوییت زوج ها می توانند در یک بهشت اختصاصی استراحت نمایند. حتی در کنار این سوییت یک باغ شخصی قرار گرفته و رو به روی آن تصویری کارت پستالی از کوه های Diamond Head چشم انداز چشم نوازی پدید آورده است. امکانات این فضا به قدری کامل است که اصلا لازم نیست فضای سوییت ارکید را ترک کنید. به ازای هر شب اقامت باید 7000 دلار (27,023,640 تومان) بپردازید.

سوییت لوکس در ساحل میامی فلوریدا

South Beach فلوریدا به خاطر هتل هایی مثل دلانو معروف شده است ولی اگر در پی اقامت در هتل نیستید یا دوست ندارید سفرتان را در یک اتاق کوچک بگذرانید، بهتر است به سمت شمال حرکت کنید. با انتخاب هتل لوکس از فضای متالیک داخل آن، سرویس خواب فوق العاده گران قیمت و چشم انداز دریا لذت می برید. حتی می توانید به گروهی از آشپزهای همواره آماده سوییت خبر بدهید تا بیست و چهار ساعت شبانه روز و هفت روز هفته غذاهای موردعلاقه تان را تهیه نمایند. به ازای هر شب اقامت در این سوییت باید 729 دلار (2,840,869 تومان) بپردازید.

ویلای اسپرینگ در نایارا اسپرینگ واقع در La Fortuna، کاستاریکا

این ویلا در کنار پارک ملی آرنال وولکانو قرار گرفته و محیطی جالب برای اقامت شما فراهم می نماید. فضای این ویلا به شکلی طراحی شده که خاطره ماه عسل شما را به یک فانتزی تارزان تبدیل می نماید. پیشخدمت شخصی تختخواب شما را از گلبرگ می پوشاند و شما می توانید تعطیلاتتان را در فضایی مطبوع بگذرانید. هزینه اقامت در این ویلا 600 دلار (2,338,164 تومان) است.

سوییت باترفلای در نگریل جاماییکا

این سوییت در کنار دریای کارائیب قرار گرفته و فضایی آرام برای سفر شما پدید آورده است. این سوییت خصوصی است و هیچ کس مزاحم تعطیلات دو نفره شما نمی گردد. یکی از تفریحات جالب سوییت باترفلای این است که می توانید از ارتفاع زیاد مستقیما به اقیانوس بپرید.

سوییت لاس وگاس

این سوییت با اتاق هتل های دیگر کمی فرق دارد. یکی از نکات جالب این سوییت حمام آن است و اینکه می توانید نور آن را تنظیم کنید. تختخواب کاملا می چرخد و روی سقف بالای تخت یک آینه قرار داده شده است. اقامت در این سوییت شبی 3000 دلار (11,581,560 تومان) هزینه دارد.

سوییت Chaillot در شانگریلا پاریس

قیمت این سوییت از شبی 25000 دلار (97425000 تومان) آغاز می گردد. شاید هیچ وقت این شانس را پیدا نکنید که بتوانید شبی را در این سوییت بگذرانید پس ما از ویژگی های آن برای شما می گوییم. این سوییت فوق العاده بزرگ یک تخت خوابی است و با چشم انداز برج ایفل فضایی عاشقانه به وجود می آورد. فضای این سوییت به قدری از فضای شهر دور است که می توانید تصور کنید در آپارتمان پاریسی شخصی خودتان به سر می برید.

Aviary Cottage ورمانت، آمریکا

این سوییت چوبی پنجره هایی تمام قدی و تختخواب دو نفره چرم قرمز دارد. حتی یک استخر کوچک آب گرم درون اتاق قرار گرفته است. احتمالا علاقه دارید کل زمان ماه عسل را درون استخر آب گرم بگذرانید. این سوییت فضای خیلی مناسبی برای استراحت فراهم می نماید. به ازای هر فرد باید 2470 دلار (9,535,484 تومان) بپردازید.

منبع: کجارو / theknot.com
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2018

به "لوکس ترین سوییت های ماه عسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین سوییت های ماه عسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید