تور تایلند ارزان: مالزی، تایلند و ویتنام سیاست مبارزه با کرونا را کنار می گذارند

به گزارش مجله کالارنا، بعضی از کشورهای آسیای جنوب شرقی سیاست مبارزه با کرونا را کنار می گذارند، در حالی که متخصصان هشدار داده اند این اقدام بسیار زودهنگام است و می تواند به یک فاجعه سلامتی تبدیل گردد.

تور تایلند ارزان: مالزی، تایلند و ویتنام سیاست مبارزه با کرونا را کنار می گذارند

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرنگاران به نقل از سی ان ان بعد از ماه ها قرنطینه، بعضی از کشورهای آسیای جنوب شرقی سیاست مبارزه با کوید را کنار می گذارند، در حالی که متخصصان هشدار داده اند این اقدام بسیار زودهنگام است و می تواند به یک فاجعه سلامتی تبدیل گردد.

دلتا، سویه تازه ویروس کرونا، تعداد مبتلایان را در تابستان سال جاری به اوج خود رساند. با این وجود بسیاری از مردم و رهبران منطقه، چاره دیگری به جز برداشتن محدودیت و آغاز دوباره فعالیت های مالی پیش روی خود نمی بینند.

توزیع واکسن در این منطقه از دنیا محدود بوده است و برای بسیاری از کشورهای جنوب شرقی واکسیناسیون انبوه در ماه های آینده ناممکن خواهد بود. اما در کنار این موضوع، مردم موقعیت های کاری خود را از دست داده اند و خانواده ها هر روز فقیرتر و گرسنه تر می شوند.

اما یکی از مقامات کشورهای جنوب آسیا ابراز نگرانی نموده معیشت تعداد زیادی از نیروی کار در آسیا وابسته به حقوق روزانه است و آن ها به علت محدودیت های کرونایی کسب و کارها و افت اقتصاد به شدت از لحاظ معیشتی آسیب پذیر شده اند.

بعضی از منتقدان می گویند این تصمیم بازتابی از رویکرد زندگی با کرونا در بعضی کشورهای غربی مانند انگلستان و آمریکا است که زندگی عادی پیش از فراگیری را دوباره از سر گرفته اند. اما کارشناسان هشدار می دهند با توجه به نرخ پایین واکسیناسیون در کشورهایی مانند فیلیپین، اندونزی و تایلند، برداشتن دوباره محدودیت ها و باز کردن کسب و کارها در این کشورها بسیار خطرناک تر از شرایط کشورهای غربی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1867

به "تور تایلند ارزان: مالزی، تایلند و ویتنام سیاست مبارزه با کرونا را کنار می گذارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند ارزان: مالزی، تایلند و ویتنام سیاست مبارزه با کرونا را کنار می گذارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید