متن و حاشیه عکس یادگاری طنزآمیز سعید آقاخانی با عادل فردوسی پور

به گزارش مجله کالارنا، در این تصویر مشترک، یک نفر سعید آقاخانی را بغل گرفته و بالا برده تا قد او بلندتر از عادل فردوسی پور به نظر برسد.

متن و حاشیه عکس یادگاری طنزآمیز سعید آقاخانی با عادل فردوسی پور

خبرنگاران | بازنشر تصویری یادگاری و طنزآمیز از سعید آقاخانی و عادل فرودسی پور به جنجالی تازه در شبکه های اجتماعی بدل شده است. در این تصویر مشترک، یک نفر سعید آقاخانی را بغل گرفته و بالا برده تا قد او بلندتر از عادل فردوسی پور به نظر برسد.

به گزارش خبرنگاران ، اما در تصویر دوم تنها بالاتنه این دو چهره مشهور تعیین است و این گونه القا می نماید که واقعا سعید آقاخانی قد بلندتری نسبت به فردوسی پور دارد. حالا بعضی رسانه ها و سایت های داخلی این تصویر را منتشر نموده و مدعی شده اند که آن ها به تازگی این تصویر را به ثبت رسانده اند.

این در حالی است که تصویر مشترک آقاخانی و عادل فردوسی پور مربوط به 8 سال قبل و پشت صحنه یکی از آثار سعید آقاخانی است. البته گروهی از کاربران هم ساکت ننشسته اند و به منتشر کنندگان این تصویر و اهداف پشت پرده آن انتقاد نموده اند.

جالب است بدانید که سعید آقاخانی به این ماجرا واکنشی نشان نداده است. اما در مقابل به رسانه فارسی زبان سعودی ایران اینترنشنال تاخته است و آن ها را ارتزاق کننده خون جوانان کشور معرفی نموده است.

منبع: فرادید
انتشار: 25 آذر 1401 بروزرسانی: 25 آذر 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2241

به "متن و حاشیه عکس یادگاری طنزآمیز سعید آقاخانی با عادل فردوسی پور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متن و حاشیه عکس یادگاری طنزآمیز سعید آقاخانی با عادل فردوسی پور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید