مراکز خرید بانکوک

به گزارش مجله کالارنا، خرید در تور بانکوک یکی از بهترین جاذبه‌هایی است که در طول سفر خود باید تجربه کنید. خرید در بانکوک حس خوبی به شما خواهد داد. بانکوک با مراکز خرید مدرن، بازارهای متنوع روزانه و شبانه آپشن‌های زیادی برای خرید به شما خواهد داد.

مراکز خرید بانکوک

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک

در این بازار انواع مارکهای بین‌المللی و معتبر دارای شعبه هستند و بهترین و جدید ترین مدلهای روز در مورد انواع لباس و پوشاک را برای خرید دارند.

Siam Paragon یکی از بهترین مراکز خرید کشور تایلند است که به شما توصیه می‌کنیم در تور بانکوک به بازدید آن بروید.

تمامی اجناس ارلئه شده توسط این فروشگاه اصلی بوده و جایی برای اجناس تقلبی وجود ندارد. این مرکز دارای 4 طبقه است که شامل پوشاک لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر ملزومات است.

سیام اسکوئر (Siam Square) تور بانکوک

دیگر منطقه اصلی برای خرید در بانکوک است که در خیابان راما یکم قرار گرفته و فروشگاه های اطراف آن شامل: سیام سنتر Siam Center / سیام دیسکاوری Siam Discovery / سیام پاراگون Siam Paragon / ام.بی.کی MBK و توکیو Tokyo می شوند. اجناس این فروشگاه ها قیمت بالاتری نسبت به منطقه پرتونم دارند و تنها در ام.بی.کی می باشد که می توانید قیمت های ارزان‌تر هم در تور بانکوک پیدا نمایید. این فروشگاه روزانه 105 هزار نفر بازدید کننده دارد که در نوع خود یک مرکز خرید پر جمعیت به شمار می‌رود.

ام بی کی

MBK در 7 طبقه 2000 فروشگاه و 150 رستوران، هشت سالن سینما و سالن بولینگ متفاوت دارد و یکی از بزرگترین‌ها در آسیا می‌باشد که در سال 1985 ساخته شده است. این فروشگاه برای خرید انواع لباس صنایع دستی لوازم الکتریکی کفش لوازم خانگی و سایر محصولات مورد نیاز است.

انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 519

به "مراکز خرید بانکوک" امتیاز دهید

2 کاربر به "مراکز خرید بانکوک" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید