مروری بر مراکز خرید پوکت

به گزارش مجله کالارنا، پوکت شهری با جاذبه‌های فراوان است. شهر پوکت با جاذبه‌هایی که دارد در لیست سفر بسیاری از گردشگران حرفه‌ای قرار دارد.

مروری بر مراکز خرید پوکت

مرکز خرید تسکو پوکت

یکی از دلایل که باعث محبوبیت هر چه بیشتر این مرکز شده است، وجود امکانات رفاهی کاملی همچون بانک ها، ای تی ام ها، فروشگاه‌های مواد غذایی، رستوران ها، کتاب روشی و مغازه ها سرگرمی و طلا و جواهر است. علاوه بر محصولات مختلف، فروشگاه تسکو لوتوس پوکت همچنین خدمات دیگری همچون چرخ دستی های خرید و سبد، کیف سپرده، آب آشامیدنی رایگان، نقاط چک قیمت، خدمات پخت و پز برای ماهی و غذاهای دریایی این مرکز را به یک جاذبه عالی در تور پوکت تبدیل کرده است.

سنترال فستیوال پوکت

یکی از بزرگترین مراکز خرید پوکت با 300 فروشگاه با کالاهای دارای برند، صنایع دستی تایلندی و وسایل الکترونیکی دارد.

برای بازدید از این مرکز در تور پوکت به شما توصیه می‌کنیم با توک توک ها این کار را انجام بدهید.

این فروشگاه در انتهای جنوبی پاتونگ قرار گرفته و بهترین خرید های ارزان و خوب در این مکان دیدنی صورت می‌گیرد. این جاذبه عالی در تور پوکت برای خرید لباس، تجهیزات ورزشی، ساعت ها، چمدان و برخی از بهترین مارک های جهان مناسب است. چهار مرکز خرید اصلی در پوکت وجود داند که Jungceylon در پاتونگ و در بالای تپه ،Big C ،Tesco Lotus و فستیوال مرکزی در خارج شهر پوکت قرار دارد. که در این میان Jungceylon و فستیوال مرکزی می‌توانند بهترین انتخاب شما برای خرید در تور پوکت باشند پرا که امکانات و خدمات خوبی به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند. این مکان ها برای بیشتر بازدیدکنندگان طاقت فرسا هستند اما خریداران با تجربه تر می توانند کالاهای با ارزشی با قیمت‌های معقول و مناسب در امتداد خیابان‌های پاتونگ قرار گرفته‌اند.

 
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 520

به "مروری بر مراکز خرید پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مروری بر مراکز خرید پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید