موسوی در آستانه بازگشت به استقلال، خواسته مجیدی برآورده شد

به گزارش مجله کالارنا، عبدالرضا موسوی عضو مستعفی هیئت مدیره باشگاه استقلال در آستانه بازگشت به این باشگاه است است و محتمل است به عنوان مدیرعامل انتخاب گردد.

موسوی در آستانه بازگشت به استقلال، خواسته مجیدی برآورده شد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، پس از اینکه فتح الله زاده بالاخره به آرزوی دیرینه خود جایگاه مدیرعاملی استقلال رسید با مسائل اقتصادی زیادی روبه رو شد. عبدالرضا موسوی به عنوان مدیرعامل هواپیمایی زاگرس به هیئت مدیره باشگاه استقلال ملحق شده بود تا برای پرداخت بدهی های این باشگاه کوشش کند اما به دلیل اختلاف با فتح الله زاده از ادامه همکاری منصرف شد و در فضای مجازی کناره گیری کرد و مصاحبه تندی هم علیه وزارت ورزش و جوانان انجام داد. البته که وزارت واکنشی به آن نشان نداده است.

با استعفای فتح الله زاده و اضافه شدن دو عضو جدید هیئت مدیره، حجت نظری و احمد سعادتمند یک روز مانده به شروع سال جدید فرهاد مجیدی به شدت به تغییرات استقلال واکنش نشان داد و بعد از آن هم بازیکنان با هماهنگی سرمربی عملکرد وزارت ورزش و فتح الله زاده را مورد انتقاد قرار دادند.

مجیدی در صحبت هایش عنوان نموده بود ترکیب خلیل زاده و موسوی در این وانفسای بی پولی چه نیازی به تغییر داشت؟! عبدالرضا موسوی عضو هیئت مدیره استقلال در مدت کوتاه حضورش در استقلال بسیاری از مسائل آبی ها از جمله پرواز آن ها را به طور کامل رفع کرد و با یاری های اقتصادی خود مسائل باشگاه را حل کرد.

حالا شنیده می شود پس از انتقادهای مجیدی او دوباره به استقلال نزدیک شده است؛ در حال حاضر ترکیب اعضای هیئت مدیره خلیل زاده، احمد سعادتمند، حجت نظری است و موسوی هم به زودی به استقلال برمی شود و با توجه به شرایط اقتصادی خوبی که دارد شانس بیشتری برای مدیرعاملی استقلال دارد.

انتهای پیغام/4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 968

به "موسوی در آستانه بازگشت به استقلال، خواسته مجیدی برآورده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی در آستانه بازگشت به استقلال، خواسته مجیدی برآورده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید