نمایشگاه صنایع غذایی کلن ، Anuga FoodTec

به گزارش مجله کالارنا، نمایشگاه صنایع غذایی کلن (Anuga FoodTec) یکی از مهمترین رویدادهای صنعت غذا به شمار میرود که از تاریخ 26 تا 19 آوریل 2022 برابر با 6 تا 9 اردیبهشت 1401 در شهر کلن آلمان برگزار می گردد. تامین نمایندگان مواد غذایی از سراسر دنیا در این نمایشگاه حضور پیدا می نمایند تا از فناوری ها و نوآوری های تازه در حوزه غذا و نوشیدنی رونمایی نمایند. در واقع این رویداد تمامی جنبه های فراوری مواد غذایی را از بسته بندی تا ایمنی مواد غذایی را پوشش می دهد.

نمایشگاه صنایع غذایی کلن ، Anuga FoodTec

با شرکت کردن در نمایشگاه صنایع غذایی کلن، علاوه بر باخبر شدن از آخرین نوآوری ها می توانید پل های ارتباطی قوی با عرضه نمایندگان محصولات غذایی از سراسر جهان ایجاد کنید. اگر به موضوع این نمایشگاه علاقه دارید و می خواهید از جزئیات آن مطلع شوید، با این مطلب در خبرنگاران همراه باشید.

درباره نمایشگاه صنایع غذایی کلن

از نمایشگاه تجاری صنعت غذایی می توان به عنوان تنها رویداد بین المللی در این حوزه یاد کرد که هر سه سال یک بار در شهر کلن آلمان برگزار می گردد. این رویداد جهانی به پیشنهاد تامین نمایندگان فناوری های مواد غذایی توسعه پیدا نموده است و نوآوری های مهم در فرایند فراوری تا عرضه مواد غذایی را هم می توان در آن دید. با تحلیل مواد غذایی و مطلعی از فرایند فراوری آنها می توان محصولات بیشتری را توسعه داد و روش های بهتری را جایگزین موارد قبلی کرد.

بازدیدنمایندگان نمایشگاه صنایع غذایی کلن در خصوص انواع راهکارها و روش های فراوری مواد غذایی گوشتی، منجمد و نوشیدنی با یکدیگر مصاحبه می نمایند و از ایده ها و فناوری های بین المللی مطلع می شوند.

به عبارتی این نمایشگاه برای یافتن روش های بهتر برای فراوری و عرضه مواد غذایی راه اندازی شده است و هرساله حدود 70 هزار بازدیدنماینده را به سوی خود می کشاند. بسیاری از بازدیدنمایندگان از سراسر جهان با خرید بلیط هواپیما کلن به بازدید از این نمایشگاه می فرایند. گفته شده که در نمایشگاه صنعت غذایی 2022 حدود 152 کشور شرکت خواهند کرد.

موضوعات نمایشگاه صنایع غذایی

در نمایشگاه صنایع غذایی کلن کوشش شده که غرفه داران پاسخ مناسبی برای مسائل موجود در فرایند توزیع و فراوری مواد غذایی پیدا نمایند. کوچکترین پیچیدگی های فنی در فرایند فراوری، پر کردن، بسته بندی و نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی با دستگاه های بزرگ و سیستم های پیشرفته در این نمایشگاه مورد آنالیز قرار می گیرند.

موضوعات و برنامه هایی که در این رویداد در غرفه ها بیشتر روی آنها تاکید می گردد، شامل موضوعاتی مانند بسته بندی غذاها، ایمنی مواد غذایی، ترکیب ها و مواد اولیه و روش های توزیع محصولات در این صنعت می شوند. بعلاوه تاثیر تحولات دیجیتالی که در این عرصه طراحی و اجرا شده اند هم به نمایش گذاشته می گردد. در این رویداد جهانی شرکت های مهمی مانند GEA ، Siemens Bosch ، Rockwell ، Exxon ، Thermo Fischer ، Ecolab ، SPX ، Krones ، Alfa Laval ، Grundfos و بسیاری از شرکت های دیگر حضور پیدا می نمایند.

چرا باید از نمایشگاه صنایع غذایی کلن بازدید کرد؟

اگر در حوزه صنایع غذایی کسب و کاری دارید و می خواهید از فناوری ها و نو آوری های روز جهان در این زمینه با اطلاع شوید، بازدید از نمایشگاه صنایع غذایی کلن به شما توصیه می گردد. بسیاری از شرکت نمایندگان و غرفه داران ایده های نوی در زمینه فراوری، بسته بندی و توزیع محصولات ارائه می دهند که دیگر شرکت نمایندگان می توانند از آنها الهام بگیرند تا تجارت خود را توسعه ببخشند.

از طرفی دیگر امکان شبکه سازی و مبادلات کالا و ایجاد همکاری های بین المللی برای تمامی بازدیدنمایندگان وجود دارد. حضور متخصصان قابل اعتماد در این نمایشگاه سبب می گردد که با استفاده از نظرات و محصولات آنها، راهی نو و مالی برای ارتقای تجارت خود پیدا کنید. به طور کلی با حضور در این نمایشگاه فرصت های همکاری های بین المللی و دیدار توسعه دهندگان و نوآوران این صنعت برای شما فراهم است.

زمان برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی کلن

26 تا 29 آوریل 2022 برابر با 6 الی 9 اردیبهشت 1401

برای خرید بلیط نمایشگاه، پس از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل کلن می توانید برای خرید بلیط نمایشگاه وارد سایت Anuga FoodTec @home شوید و پس از ثبت نام در سایت می توانید کد کارت دیجیتال خود را دریافت کنید.

مکان برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی کلن

آدرس: آلمان، کلن خیابان مسپل

محل برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی کلن روی نقشه گوگل مپ

تجربه شرکت در نمایشگاه صنایع غذایی کلن را دارید؟

اگر یکی از فعالان صنایع غذایی هستید و در زمینه غذا و نوشیدنی فعالیت دارید، نظرتان را در خصوص این نمایشگاه با ما در میان بگذارید. شادمان می شویم پس از بازدید از نمایشگاه، تجربه تان را از رویداد جهانی به ما بگویید.

طاهره یلفانی

منبع: فلای تودی
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2158

به "نمایشگاه صنایع غذایی کلن ، Anuga FoodTec" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه صنایع غذایی کلن ، Anuga FoodTec"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید