وام ودیعه مسکن دانشجویی جوابگوی تورم در حوزه مسکن نیست ، افزایش 40 درصدی این وام ها در دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش مجله کالارنا، رئیس صندوق رفاه وزارت بهداشت گفت: میزان مبالغ وام های ودیعه مسکن دانشجویی با توجه به تورم در حوزه مسکن جوابگوی احتیاج دانشجویان نیست.

وام ودیعه مسکن دانشجویی جوابگوی تورم در حوزه مسکن نیست ، افزایش 40 درصدی این وام ها در دانشگاه علوم پزشکی

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

رحیمی، رئیس صندوق رفاه وزارت بهداشت در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه وام های ودیعه مسکن دانشجویان علوم پزشکی در سال جدید چه میزان افزایش خواهد یافت، گفت: با توجه به تورمی که در حوزه مسکن رخ داده هر چه قدر هم مبلغ وام بیشتر گردد به قد تورم نخواهد بود، پس نمی توانیم کاملا به میزان رشد تورمی که در حوزه مسکن بوده وام ها را افزایش دهیم.

وی اضافه نمود: تا به امروز افزایش 40 درصدی وام ودیعه مسکن را برای دانشجویان علوم پزشکی داشتیم. تفاهم های خوبی با دانشگاه تهران و شهید بهشتی داریم که از ظرفیت منابع آنها توانستیم وام هایی را به دانشجویان پرداخت کنیم و با منابعی که در اختیاران این دانشگاهها می گذاریم می توانند وام ودیعه مسکن به دانشجویان پرداخت نمایند.

رحیمی در مورد میزان پرداخت وام ودیعه مسکن دانشجویان علوم پزشکی در شهرهای مختلف گفت: وام ودیعه مسکن برای هر شهر و گروه های مختلف متفاوت است بعضی از شهر ها مثل تهران،اصفهان، مشهد وام های بیشتری می دهیم در شهر هایی که راحت تر منازل تهیه می گردد ،مبالغ کمتر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 861

به "وام ودیعه مسکن دانشجویی جوابگوی تورم در حوزه مسکن نیست ، افزایش 40 درصدی این وام ها در دانشگاه علوم پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وام ودیعه مسکن دانشجویی جوابگوی تورم در حوزه مسکن نیست ، افزایش 40 درصدی این وام ها در دانشگاه علوم پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید