ویزای اندونزی یا ویزای تایلند؟ کدام برای اعتبار پاسپورت شما بهتر است؟ (تور تایلند لحظه آخری)

به گزارش مجله کالارنا، برای همه مردم دنیا اعتبار پاسپورت یکی از مهم ترین دغدغه هایی است که هر کسی که در پی سفر است یا می خواهد مهاجرت کند، با این دغدغه دست و پنجه نرم می نماید. ایرانیان نیز این قاعده مستثنی نیستند و به علت شرایط موجود، پاسپورت ایران در همه کشورها مثل کانادا به راحتی قابل پذیرفته شدن نیست پس وجود تراول هیستوری یا سابقه سفر در پاسپورت بسیار حائز اهمیت است. در بین کشورهایی که ایرانیان زیاد سفر می نمایند، کشورهای مالزی، تایلند و اندونزی که در جنوب شرق آسیا واقع شده اند، با گرفتن سهم زیادی از سفرهای خارجی ایرانیان به موضوعی قابل بحث تبدیل شده اند که ویزای کدام کشور و سفر به کدام کشور برای پاسپورت شما، اعتبار بیشتری به ارمغان خواهد آورد. در این مطلب به توضیح این موضوع پرداخته ایم که به کدام یک از کشورهای بالا برای تراول هیستوری و اعتبار پاسپورت شما مفیدتر هستند.

ویزای اندونزی یا ویزای تایلند؟ کدام برای اعتبار پاسپورت شما بهتر است؟ (تور تایلند لحظه آخری)

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

ویزای اندونزی یا ویزای بالی، راحت با ریسک کم

ویزای اندونزی یکی از ویزاهای برچسبی است که می توانید به راحتی با یک سفر به اندونزی یا بالی آن را در پاسپورت خود داشته باشید. ویزای اندونزی انواع مختلفی مثل ویزای خبرنگاری یا ویزای بیزینس دارد ولی مهم ترین و پرطرفدارترین ویزای اندونزی در بین ایرانیان، ویزای توریستی اندونزی است که در مدت زمان بسیار کمی آماده می گردد. ویزای اندونزی در مدت 5 روز در حالت عادی و ویزای فوری اندونزی فقط در یک روز آماده می گردد; این زمان کم برای آن هایی بیشتر مناسب است که می خواهند در زمان بسیار کم ویزاهای مختلفی را در پاسپورت خود به ثبت برسانند. هزینه ویزای اندونزی 65دلار آمریکا است و هزینه ویزای فوری اندونزی0 15دلار آمریکا است. البته ویزای فوری اندونزی فقط به وسیله آژانس مسافرتی لیانا پرواز قابل دریافت است و سفارت در حالت عادی به مردم حداقل زمان 7 الی 10 روز را برای گرفتن ویزای بالی اعلام می نماید.

مدارک ویزای اندونزی به شرح زیر است:

برای گرفتن ویزای اندونزی کار سختی پیش رو ندارید و فقط با پرداخت هزینه ویزا به لیانا پرواز یا سفارت و کامل کردن و تحویل مدارک مورد احتیاج به راحتی می توانید ویزا را در پاسپورت خود داشته باشید. از آن جایی که برای گرفتن ویزای کانادا و ویزاهای سخت تر دیگر، ویزاهای برچسبی از اعتبار بیشتری برخوردارند ویزای اندونزی به شما یاری زیادی خواهد نمود تا تراول هیستوری شما بهبود پیدا کند.

1- پاسپورت معتبر به همراه حداقل 6 ماه اعتبار- کپی پاسپورت

2- دو قطعه عکس 6*4 زمینه سفید (خیلی قدیمی نباشد)

3- نامه تمکن مالی بانک و پرینت گردش حساب با مهر برجسته و انگلیسی

4- رزرو بلیط هواپیما و واچر هتل برای سفارت اندونزی

5- فرم پر شده سفارت

6- شناسنامه و کارت ملی متقاضی به همراه کپی از تمام صفحات

ویزای تایلند، حساس ولی به صرفه

ویزای تایلند یکی از ویزاهایی است که در پاسپورت بسیاری از ایرانیان وجود دارد. کشور تایلند جزو 5 مقصد محبوب بین ایرانیان است پس هزینه کردن برای سفر به تایلند و گرفتن ویزای این کشور هم از نظر مالی به صرفه است چرا که هزینه کمتری نسبت به اندونزی دارد و هم یک فرصت عالی برای شما است تا بتوانید با سفر به تایلند از جاذبه های فوق العاده این کشور تماشا فرمایید. هزینه ویزای تایلند 38یورو است که با پرداخت این هزینه و تحویل مدارک زیر در عرض مدت 4 الی 7 روز می توانید ویزای تایلند صادر شده خود را در پاسپورتتان داشته باشید.

مدارک ویزا تایلند عبارت اند از:

1- اصل پاسپورت به همراه 7 ماه اعتبار

2- پرینت حساب یک ماهه با حداقل 3 تومان مانده

3- عکس 3*4 رنگی نو زمینه سفید:

4- بلیت هواپیما و واچر هتل

5-کپی کارت ملی و شناسنامه

ویزای تایلند نیز همچون ویزا اندونزی به صورت لیبل است و باعث می گردد تا از ویزاهای فرودگاهی که با مهر صادر می گردد از اعتبار بالاتری برخوردار باشد. ویزای تایلند در عین حال که به راحتی صادر می گردد، با کمی بی دقتی می تواند از سمت سفارت ریجکت گردد. پس حتما در تکمیل مدارک ویزای تایلند دقت کافی به خرج دهید و از کارشناسان زبده بخش ویزای لیانا پرواز یاری بگیرید. برای ارتباط با لیانا پرواز می توانید به سایت lianaparvaz.com مراجعه کنید یا با شماره گیری 021-41187 تماس حاصل فرمایید.

ویزا مالزی، ویزای فرودگاهی با مزیت کم

ویزای مالزی چند سالی است که برای ایرانیان به صورت فرودگاهی صادر می گردد و ایرانیان برای ورود به مالزی احتیاج به ویزا ندارند. همان طور که قبلا اشاره کردم، معمولا ویزاهای فرودگاهی با مهرشدن پاسپورت صادر می شوند و به همین علت برای تراول هیستوری یا سابقه سفر، از اعتبار زیادی برخوردار نیستند. البته این نکته را مد نظر داشته باشید که هرچه به کشورهای بیشتری سفر کنید، اعتبار پاسپورتتان بیشتر می گردد حتی اگر آن کشور ویزای فرودگاهی داشته باشد و فقط با پاسپورت شما مهر گردد و لیبل زده نگردد.

ویزای اندونزی با 65دلار و اعتبار زیاد و ویزای تایلند با 38یورو و کمی معمول تر می توانند گزینه های مناسبی برای یاری به تراول هیستوری شما باشند. تا حد امکان سعی کردیم هرکدام از ویزاهای فوق را به صورت کامل شرح دهیم و نتیجه گیری برعهده خود شماست تا کدام یک از ویزاهای تایلند و یا اندونزی را اخذ نمایید. در صورت وجود هرگونه سوال پیشنهاد می کنیم تا با شماره 021-41187 تماس بگیرید تا شرحات تکمیل تری در خصوص انواع ویزا هر کشور و نحوه اخذ هرکدام را از کارشناسان لیانا پرواز جویا شوید.

منبع: همگردی
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2267

به "ویزای اندونزی یا ویزای تایلند؟ کدام برای اعتبار پاسپورت شما بهتر است؟ (تور تایلند لحظه آخری)" امتیاز دهید

1 کاربر به "ویزای اندونزی یا ویزای تایلند؟ کدام برای اعتبار پاسپورت شما بهتر است؟ (تور تایلند لحظه آخری)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای اندونزی یا ویزای تایلند؟ کدام برای اعتبار پاسپورت شما بهتر است؟ (تور تایلند لحظه آخری)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید