پرواز هواپیماهای آمریکا بر فراز دریای سیاه با هدف رصد تحرکات روسیه

به گزارش مجله کالارنا، یک مقام مسئول وزارت دفاع آمریکا از پروازهای هواپیماهای شناسایی نیروی دریایی آمریکا بر فراز دریایی به منظور رصد تحرکات دریایی روسیه اطلاع داد.

پرواز هواپیماهای آمریکا بر فراز دریای سیاه با هدف رصد تحرکات روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، همزمان با افزایش تنش ها میان روسیه و آمریکا بر سر مسایل مختلف از جمله شرق اوکراین، نیروی دریایی آمریکا هواپیماهای جاسوسی خود را به منظور رصد تحرکات دریایی روسیه بر فراز دریای سیاه به پرواز درآورده است.

شبکه خبری سی.ان.ان در این رابطه به نقل از یک مقام مسئول وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) گزارش داد که هواپیماهای نیروی دریایی آمریکا برای رصد تحرکات دریایی روسیه بر فراز دریای سیاه به پرواز درآمدند.

مسئول نظامی پنتاگون تأکید کرد که آمریکا در حال آنالیز اعزام کشتی های جنگی به دریای سیاه با هدف ارسال پیغام به روسیه در ارتباط به اوضاع اوکراین است.

سی . ان.ان به نقل از این مقام مسئول که نخواست نامش فاش گردد، اضافه نمود: نیروی دریایی ایالات متحده به طور معمول در دریای سیاه فعالیت دارد، اما استقرار کشتی های جنگی آمریکا در دریای سیاه این پیغام ویژه را به مسکو خواهد داد که واشنگتن اوضاع را از نزدیک دنبال می نماید.

وی تأکید کرد که نیروی دریایی آمریکا آماده پاسخگویی به هرگونه تحرکات تهاجمی از سوی نیروهای ارتش روسیه در نزدیکی مرزهای اوکراین است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1652

به "پرواز هواپیماهای آمریکا بر فراز دریای سیاه با هدف رصد تحرکات روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز هواپیماهای آمریکا بر فراز دریای سیاه با هدف رصد تحرکات روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید