کاتاروها به طور حتم در انتخابی شرکت می نمایند، بودجه نداشتیم، به اندونزی نرفتم!

به گزارش مجله کالارنا، خبرنگاران: نایب رئیس فدراسیون کاراته گفت: به طور حتم برای اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا، برای کاتاروهای تیمی و انفرادی مسابقه انتخابی برگزار خواهیم کرد.

کاتاروها به طور حتم در انتخابی شرکت می نمایند، بودجه نداشتیم، به اندونزی نرفتم!

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

اشرف امینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: به دلیل اعزام تیم به بازی های کشورهای اسلامی برای کاتاروها مسابقه انتخابی برگزار نکردیم و بعد از بازگشت تیم از اندونزی به طور حتم این کار انجام خواهد شد. برای فدراسیون منافع ملی از همه چیز مهم تر است و با برگزاری رقابت های انتخابی مطمئن باشید بهترین ها را راهی امارت خواهیم کرد. در بخش کاتای تیمی چندین تیم مدعی داریم و باید شرایط برابری را برای انتخاب نماینده کشورمان فراهم کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه نبود بودجه اجازه همراهی تیم را در بازی های کشورهای اسلامی به من نداد، اما مطمئن هستم بچه ها تمام تلاششان را می نمایند تا بهترین نتیجه را برای ایران بدست آوردند.

امینی یادآور شد: ابتدا قرار بود رقابت ها در چهار روز برگزار گردد اما از قرار معلوم تغییری در برنامه ای انجام شده و حالا مبارزات در 2 روز و نیم پیگیری خواهد شد. این موضوع کمی مسابقات را فشرده می نماید و کار سخت تر می گردد.

نایب رئیس فدراسیون کاراته اظهار داشت: در مجموع با 9 ورزشکار در این رقابت ها حاضر شدیم و سه مربی نیز وظیفه راهنمایی این تیم ها را بر عهده دارند. البته در بخش داوری هم هلن سپاهی همراه تیم به اندونزی اعزام شد که برای او نیز آروزی موفقیت دارم. هنوز نمی دانم چه تیم هایی در این بازی ها حاضر شده اند اما با این حال به موفقیت بچه ها امید زیادی دارم.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 277

به "کاتاروها به طور حتم در انتخابی شرکت می نمایند، بودجه نداشتیم، به اندونزی نرفتم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاتاروها به طور حتم در انتخابی شرکت می نمایند، بودجه نداشتیم، به اندونزی نرفتم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید