کامیابی نیا: هر هفته می گویند پول می دهیم اما خبری نمی گردد، عالیشاه گفت پول کرایه خانه ندارد!

به گزارش مجله کالارنا، هافبک پرسپولیس گفت: هر هفته گفته می گردد هفته بعد پول ما را می دهند ولی این اتفاق رخ نمی دهد.

کامیابی نیا: هر هفته می گویند پول می دهیم اما خبری نمی گردد، عالیشاه گفت پول کرایه خانه ندارد!

جهت دریافت خدمات آلاچیق چوبی مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران, کمال کامیابی نیا بعد از پیروزی دو بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتور گفت: خدراشکر توانستیم این بازی حساس را برنده شویم و خود مان را در صدر جدول حفظ کنیم. امیدوارم در هفته های آینده هم این فرایند را ادامه دهیم. بازی با تراکتور سخت و بیشتر فیزیکی بود و خداراشکر توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

وی درباره فاصله دریافت پرسپولیس با دیگر مدعیان, مطرح نمود: صددرصد کار سختی در پیش داریم و بازی به بازی جلو می رویم. 3 امتیاز بازی امروز در خاتمه فصل یاری زیادی به ما می نماید. الان زود است که راجع به قهرمانی حرف بزنیم ولی خداراشکر شرایط خوبی داریم و می توانیم این فرایند را ادامه دهیم.

هافبک پرسپولیس در ادامه درباره مسائل اقتصادی باشگاه پرسپولیس و عدم دریافت مطالبات بازیکنان توضیح داد: این موضوعی است که از ابتدای فصل وجود داشته و حتی من و بیشتر بچه ها هنوز از فصل قبل طلب داریم. همه بچه ها برای موفقیت تیم کوشش می نمایند و امیدواریم باشگاه هم یاری کند. خیلی از بچه ها مشکل اقتصادی دارند. عالیشاه به من گفت که برای پرداخت اجاره خانه مشکل دارد! امیدوارم باشگاه یاری کند تا مسائل اقتصادی باشگاه حال گردد.

کامیابی نیا گفت: تا به امروز 30 تا 35 درصد از مبالغ قرارداد را گرفته ایم و هنوز از سال گذشته طلب داریم. هر هفته گفته می گردد هفته بعد پرداخت می گردد ولی این اتفاق رخ نمی دهد. الان بچه ها از انصاری فرد خواهش کردند که پول ها پرداخت نمایند و او هم قول داده که تا آخر هفته این کار انجام گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 758

به "کامیابی نیا: هر هفته می گویند پول می دهیم اما خبری نمی گردد، عالیشاه گفت پول کرایه خانه ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیابی نیا: هر هفته می گویند پول می دهیم اما خبری نمی گردد، عالیشاه گفت پول کرایه خانه ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید