گردشگری دفاع مقدس در آذربایجان غربی توسعه داده می گردد

به گزارش مجله کالارنا، معاون هماهنگی سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: با امضای تفاهم نامه ای بین سپاه شهدا استان با اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان غربی گردشگری دفاع مقدس در این خطه از کشور توسعه داده می گردد.

گردشگری دفاع مقدس در آذربایجان غربی توسعه داده می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا عید 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از ارومیه، سرهنگ جلیل وحیدی ظهر امروز در مراسم نخستین اکران عمومی فیلم مستند ارومیه شهر بین الملل که هم زمان با آئین روز جهانی گردشگری و با حضور جمعی از مدیران، روسای دستگاه های دولتی و عمومی آذربایجان غربی، فعالان حوزه گردشگری و اصحاب رسانه استان در سالن همایشهای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی برگزار گردید گفت: مستند ارومیه شهر بین الملل اثر زیبایی است که برای معرفی شهر ارومیه ساخته شده اما ضروری است چنین اثری با ویژگی های مطلوب برای استان آذربایجان غربی و معرفی همه ظرفیتهای آن ساخته گردد.

وی توضیح داد: به رغم زندگی در جغرافیای ارومیه و استان آذربایجان غربی هنوز با زیبایی ها و ظرفیت های کم نظیر این منطقه آشنایی کافی وجود ندارد بنابراین ساخت و فراوری آثاری مثل مستند ارومیه شهر بین الملل می تواند به فرایند بازشناسی منطقه بیش از پیش یاری کند.

معاون هماهنگی سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: این استان جغرافیا و مناطق و بکر و دیدنی فراوانی دارد که بسیاری از آنها در حوزه گردشگری مربوط به دفاع مقدس نیز واقع شده بنابراین توسعه گردشگری دفاع مقدس و اعزام کاروانهای راهیان نور به قسمتهای مختلف استان می تواند به عنوان یک شاخه تاثیرگذار از صنعت گردشگری مود توجه همگان باشد.

وی همه دستگاه ها و مدیران تاریخ آذربایجان غربی در معرفی نشدن ظرفیتهای گردشگری آذربایجان غربی مقصر دانست و گفت: اکنون زمان برخورد با مقصران نیست بلکه باید با همکاری همگانی بسترهای معرفی ظرفیتهای این منطقه فراهم آورده گردد.

معاون هماهنگی سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: با امضای تفاهم نامه ای ما بین سپاه شهدا استان با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گردشگری دفاع مقدس در این خطه از کشور توسعه داده می گردد.

وحیدی توضیح داد: گردشگری دفاع مقدس از اهمیت فوق العاده برخوردار است چرا که ایران اسلامی در طول جنگ 213 هزار شهید، 44 هزار آزاده و 553 هزاز جانباز تقدیم وطن نموده است بنابراین باید این همه رشادت و شهامت به انواع مختلف حفظ شده و به نسل های آینده انتقال داده گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 747

به "گردشگری دفاع مقدس در آذربایجان غربی توسعه داده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری دفاع مقدس در آذربایجان غربی توسعه داده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید