یزد قهرمانی مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور شد، پیشگامان قهرمان تور بین المللی دوچرخه سواری اندونزی

به گزارش مجله کالارنا، قهرمانی یزد در هفدهمین دوره مسابقات اسپورت کاراته کیک بوکسینگ قهرمانی کشور، قهرمانی پیشگامان در تور بین المللی دوچرخه سواری اندونزی و میزبانی یزد در مسابقات او-اسپرت قهرمانی کارگران کشور از مهمترین عناوین اخبار ورزشی استان یزد است.

یزد قهرمانی مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور شد، پیشگامان قهرمان تور بین المللی دوچرخه سواری اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از یزد، هفدهمین دوره مسابقات اسپورت کاراته کیک بوکسینگ قهرمانی کشور و کمربند طلایی به میزبانی شهرستان تفت برگزار گردید که 17 تیم از سراسر کشور در رده های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان با هم به رقابت پرداختند.

در سرانجام و در مجموع تیم استان یزد بر سکوی نخست ایستاد و کاپ قهرمانی را از آن خود کرد و تیم های قم و اصفهان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین کاپ اخلاق بزرگسالان به استان خوزستان، جوانان به استان یزد و نوجوانان به شهرستان طبس تعلق گرفت.

پیشگامان قهرمان تور بین المللی دوچرخه سواری اندونزی

تیم دوچرخه سواری پیشگامان قهرمان تور بین المللی سینگ کاراک اندونزی شد.

تور بین المللی سینگ کاراک اندونزی امروز با قهرمانی تیم دوچرخه سواری پیشگامان در مجموع تیمی به سرانجام رسید و تیمهای کینان ژاپن و سون ایلون فیلیپین بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.

در مجموع انفرادی کل تور امیر کلاهدوز از پیشگامان اول شد و مقامهای دوم تا ششم به ددی سوریادی از مالزی، ریکاردو گارسیا از اسپانیا و رضا حسینی، رحیم امامی و محمد رجبلو از پیشگامان رسید.

در مجموع کوهستان کل تور امیر کلاهدوز و رضا حسینی از پیشگامان اول و سوم شدند، در مجموع امتیازی کل تور نیز امیر کلاهدوز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

تیم دوچرخه سواری پیشگامان برای سومین سال پیاپی قهرمان این تورنمنت بین المللی شده است.

یزد میزبان مسابقات او-اسپرت قهرمانی کارگران کشور در دو بخش آقایان و بانوان

مسابقات او-اسپرت قهرمانی کارگران کشور در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی استان یزد برگزار می گردد.

سعیده باقری پور رئیس انجمن او-اسپرت کارگران استان یزد با اعلام این خبر گفت: با موافقت ریاست هیئت ورزش کارگری استان یزد و در هماهنگی های بعمل آمده با فدراسیون ورزش کارگری کشور مقرر شد استان یزد از ورزشکاران کارگر کشور و خانواده های ایشان در رشته او-اسپرت میزبانی کند و مسابقات او-اسپرت در بخشهای هنری، و رزمی نمایشی و ذهنی ویژه آقایان و بانوان برگزار می گردد.

وی در خصوص زمان برگزاری مسابقات گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته روز 28 مرداد ماه مسابقات آقایان و روز 29 مرداد مسابقات بانوان در سالن شهید صدوقی یزد انجام می گردد.

برگزاری بزرگترین جشنواره فرهنگی ورزشی یزد

به همت هیئت ورزشهای همگانی و همچنین کمیته همگانی هیئت های ورزشی یزد و با حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی امام رئوف در پارک شهدای یزد برگزار گردید.

در این جشنواره که بزرگترین جشنواره از این نوع در یزد است، ورزشکاران در رشته های بدمینتون، تنیس روی میز، مچ اندازی، والیبال، شطرنج، بسکتبال، فوتبال دستی، دارت، گیم نت، فوتبال حبابی، تیراندازی باتفنگ، تیروکمان وهفت سنگ به رقابت با یکدیگر پرداختند.

بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته قرار بر این است تا این جشنواره به صورت 2 هفته یکبار در پارکهای مختلف شهر برگزار گردد.

در سرانجام رقابت های امروز به نفرات برگزیده در ورزشهای مختلف جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 395

به "یزد قهرمانی مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور شد، پیشگامان قهرمان تور بین المللی دوچرخه سواری اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزد قهرمانی مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور شد، پیشگامان قهرمان تور بین المللی دوچرخه سواری اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید