3200 خانه سیل زده در لرستان بازسازی شد

به گزارش مجله کالارنا، معاون بنیاد مسکن کشور گفت: تا کنون کار بازسازی 3 هزار و 200 واحد مسکونی در مناطق سیل زده لرستان به اتمام رسیده و مابقی واحدهای آسیب دیده در مراحل مختلف ساخت هستند.

3200 خانه سیل زده در لرستان بازسازی شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، عزیزالله مهدیان امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده این شهرستان اظهار کرد: روند بازسازی قریب به 12 هزار و 900 واحد مسکونی تخریب شده در جریان سیل سال جاری در لرستان در حال انجام است.

وی مطرح کرد: از این تعداد کار بازسازی 3 هزار و 200 واحد مسکونی به اتمام رسیده و مابقی در مراحل مختلف ساخت هستند.

معاون بنیاد مسکن کشور اعلام نمود: اسکلت بیش از 8 هزار و 800 واحد اجرا شده و سقف و دیوارهای بالغ بر 7 هزار واحد مسکونی در حال انجام است.

مهدیان بیان نمود: بر اساس وعده های داده شده، کار بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده در جریان سیل سال جاری در لرستان تا سرانجام سال همزمان با دیگر نقاط کشور به اتمام می رسد.

وی با اشاره به لرستان دارای بیشترین تعداد واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل است، تاکید نمود: از سویی این استان در حوزه بازسازی نیز پیشرو و جلوتر از دیگر استان های سیل زده است.

معاون بنیاد مسکن کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در زمینه ایمن سازی مناطق شهری و روستایی در پلدختر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کار دیواره سازی رودخانه شهر پلدختر و 2 روستای چم مهر و بازدید را عهده دار شده است.

مهدیان اضافه نمود: بر این اساس کار دیواره سازی رودخانه شهر پلدختر تا سرانجام سال جاری به طور کامل به اتمام می رسد.

وی با اشاره به وجود بعضی مسائل در مورد آزادسازی جهت اظهار کرد: با حل و فصل بخش عمده ای از مسائل یاد شده کارت در حال انجام بوده و از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی برخوردار است.

معاون بنیاد مسکن کشور ادامه داد: روند احداث یک پل در پلدختر نیز در حال انجام بوده و در اولین فرصت با نصب عرشه های آن، دسترسی از این طریق برقرار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 556

به "3200 خانه سیل زده در لرستان بازسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3200 خانه سیل زده در لرستان بازسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید