7 میلیاردر برتر دنیا چه خودرو هایی سوار می شوند؟

به گزارش مجله کالارنا، وبسایت شهروند: اغلب اوقات، شما ثروت میلیاردرها را می توانید از رفت وآمدهای لاکچریشان حدس بزنید. گاهی اوقات می گردد از ظواهر آنها و خودروهایشان که بخش جدایی ناپذیری از زندگی آنهاست، سطح موفقیتشان را درک کنید. اما همواره هم این طور نیست و این موضوع در خصوص همه میلیاردرها صدق نمی کند. بعضی از آنها خودرو هایی را سوار می شوند که به هیچ وجه وضع واقعی و ثروت حقیقی آنها را نشان نمی دهند. آنها گاهی بدون هیچ سروصدایی یا کوشش برای جلب توجه دیگران با نشان دادن خودرو هایشان از نقطه ای آ به نقطه دیگر می روند. فهرست 7 نفر از میلیاردرهای شناخته شده را به همراه خودرو هایشان در زیر می آوریم که خودرو هایشان نمایانگر ثروت آنها نیستند و از شنیدن آن، حیرت زده خواهید شد.

7 میلیاردر برتر دنیا چه خودرو هایی سوار می شوند؟

جف بزوس

ثروتمندترین مرد دنیا و موسس شرکت آمازون که ثروتش حدود 128 میلیارد دلار است، ترجیح می دهد از یک خودروی ساده و قدیمی استفاده کند. او یک هوندا آکورد 1996 دارد که درحال حاضر قیمتش حدود 4هزار دلار است.

استیو بالمر

مدیرعامل اسبق شرکت مایکروسافت با ثروتی حدود 40 میلیارد دلار، یکی از هواداران شرکت فورد است؛ کمپانی ای که پدر او در آن کار می کرد. خودروی رفت وآمد روزمره او یک فورد فیوژن هیبرید است که حدود 25هزار دلار می ارزد. او در زمان مدیرعاملی مایکروسافت این خودرو را از آلن مولالی، رئیس شرکت فورد که شماره خودروهای فراوریشده را به یک میلیون رسانده بود گرفت.

جک ما

میلیاردر کارآفرین که موسس شرکت بزرگ چینی علی بابا است، یک خودروی ریوه آر.ایکس5 شاسی بلند دارد که قیمت آن 25 هزار دلار است. این خودرو به وسیله شرکت علی بابا و SAIC فراوری شده است. شرکت علی بابا سیستم عملکرد اطلاعاتی این خودرو را فراوری نموده است.

مارک زاکربرگ

موسس فیس بوک و ششمین فرد پولدار دنیا فرد بسیار صرفه جو و مقتصدی است که پول زیادی بابت خودرو، لباس و مسافرت هزینه نمی کند. مجموعه کلکسیون خودروهای شخصی او شامل یک آکورا تی.اس.ایکس، فولکس واگن جی.تی.آی و یک هوندا فیت است که همه آنها زیر 30هزار دلار قیمت دارند.

وارن بافت

مدیرعامل اجرایی و رئیس هیأت مدیره شرکت برکشایر هاتاوی، ثروتی معادل 80 میلیارد دلار دارد. او با این حال، یک کادیلاک 2014 ایکس.تی.اس دارد که قیمتی معادل 55هزار دلار دارد. او خودروی پیشین خود را به قیمت 122هزار و 500 دلار برای یک موسسه خیریه حراج کرد. آقای وارن بافت، در 10 سال گذشته، بیشتر ثروت خودش را به مقدار 27 میلیون دلار به موسسات خیریه اهدا نموده است.

جیم والتون

جوان ترین پسر سام والتون، بنیانگذار شرکت وال مارت است که هم اکنون رئیس هیات مدیره آروست بانک است و ثروتی معادل 47 میلیارد دلار دارد. ارزش شرکت وال مارت بیش از مجموع ثروت بیل گیتس و وارن بافت است. با این حال، او زندگی کاملا متعادل و ساده ای دارد. یکی از خودرو های مورد علاقه او، دوج داکوتا است که کمتر از 9هزار دلار می ارزد.

مایکل بلومبرگ

تاجر آمریکایی و موسس بلومبرگ دارای ثروتی حدود 45 میلیارد دلار است. او نزدیک به 88 درصد سهام خود را در شرکت بلومبرگ حفظ نموده و مابقی آن را به ارزش 5 میلیارد دلار به دلایل مختلف اجتماعی اهدا نموده است. خودروی رفت وآمد روزمره او شورلت سابربان است که حدود 40هزار دلار قیمت دارد.

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 28 مهر 1403 بروزرسانی: 28 مهر 1403 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2408

به "7 میلیاردر برتر دنیا چه خودرو هایی سوار می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 میلیاردر برتر دنیا چه خودرو هایی سوار می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید