اظهارات مهران رجبی پس از حذف سریال رعد و برق از آنتن

به گزارش مجله کالارنا، مهران رجبی رعد و برق را سریالی خاص با پروداکشن متفاوت توصیف می نماید و درباره حذف این مجموعه از کنداکتور رمضانی مطالبی را بیان می نماید.

اظهارات مهران رجبی پس از حذف سریال رعد و برق از آنتن

به گزارش ایسنا، سریال رمضانی شبکه تهران با عنوان رعد و برق پس از اینکه در سه شب، برای رسیدن به آنتن با مشکل روبرو شد، بر اساس تصمیم شبکه از کنداکتور رمضانی حذف شد.

رجبی درباره اینکه در زمان فراوری رعد و برق چقدر احتمال می داده است که این سریال به موقع به پخش نرسد، می گوید: من در زمان فراوری نمی دانستم در کجای کار هستیم و چقدر از تصویربرداری کار باقی مانده است؛ بنابراین ذهنیتی از این موضوع نداشتم.

او با تاکید بر اینکه زمان پخش سریال هایی که در آن ها بازی می نماید، برایش اهمیت ویژه ای ندارد، عنوان می نماید: سریال، هر زمانی پخش گردد برای من که بازیگر هستم خیلی اهمیت ویژه ای ندارد. پخش در ماه رمضان برای بازیگری که اولین کارش است مهم است و برای ما فرق زیادی ندارد.

این بازیگر درباره دشواری های ساخت سریال رعد و برق به کارگردانی بهروز افخمی، چنین شرح می دهد: من در قست آق قلا با گروه بودم. کاری که درباره سیل است و سیل را به تصویر می کشد، به تمهیدات زیادی احتیاج دارد؛ مثلا برای به تصویر کشیدن یک مدرسه که در سیل گیر نموده و آب تا یک متر و نیم آن بالا آمده است، حدودا چهارصد هزار لیتر آب در مدرسه ریختند و سپس فیلمبرداری کردند. کنترل کردن این چهارصد هزار لیتر آب به طوری که بیرون نریزد و آب هدر نرود کار سختی است؛ شب هم باید این آب ها خالی می شد و صبح دوباره ریخته می شد تا ساختمان آسیب جدی نبیند. در کدام سریالی این همه کار اجرا شده است؟ بنابراین می توانم با اطمینان بگویم که رعد و برق کار خیلی خاصی است.

مهران رجبی که تابستان سال گذشته برای بازی در سریال شهید شهریاری به زنجان رفته و در آنجا به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا مدتی را در بیمارستان بستری بود، در پاسخ به این سوال که سریال شهید شهریاری چه زمان به پخش می رسد؟ اظهار می نماید: نمی دانم چه زمانی پخش می گردد. قرار بود برای این کار حدود یک ماه در زنجان باشیم. من که به زنجان رفتم بیمارستانی شدم و 15 روز از این یک ماه را در بیمارستان بودم و 10 روزم را هم گذراندم تا حالم بهتر گردد. در این میان بازی هایی هم داشتم که به گروه گفتم اجازه دهید کسی جایگزین من گردد و به جای من نقش را بازی کند، اما لطف کردند و گفتند شما به کارت برس، ما خودمان درستش می کنیم. نخواستند بنده را حذف نمایند. من هم 10 روزی در تهران و جا هایی که می شد حذف نگردد را بازی کردم.

منبع: فرارو
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1679

به "اظهارات مهران رجبی پس از حذف سریال رعد و برق از آنتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات مهران رجبی پس از حذف سریال رعد و برق از آنتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید