انتخاب منطقه 19 به عنوان دبیرخانه جشنواره دانش آموز و ترافیک

به گزارش مجله کالارنا، شهرداری منطقه 19 به عنوان دبیرخانه منطقه ای جشنواره دانش آموز و ترافیک، آثار دریافتی بخش شعر و سرود را داوری می نماید.

انتخاب منطقه 19 به عنوان دبیرخانه جشنواره دانش آموز و ترافیک

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در مورد این خبر گفت: جشنواره دانش آموز و ترافیک در 4 بخش داستان نویسی، عکس موبایلی، استندآپ کمدی و نقاشی برگزار می گردد که شهرداری منطقه 19 به عنوان دبیرخانه منطقه ای این جشنواره برای دریافت و داوری آثار در بخش شعر و سرود انتخاب شده است.

او مهلت اتمام جشنواره را 15 دی اظهار داشت و اضافه کرد: این جشنواره ویژه همه مناطق شهر تهران با اهدافی همچون نهادینه سازی فرهنگ ترافیک و ترغیب شهروندان به استفاده از دوچرخه برگزار و در سرانجام از آثار برگزیده تقدیر می گردد.

به گفته مرآتی احترام به عابر پیاده، آلودگی هوا و صدا، سرنشین خودرو، دوچرخه، موتورسیکلت، احترام به قوانین هدایت و رانندگی، بیماری کووید 19، تکریم سالخوردگان، تکریم توان یابان، خط سفید، بوستان آموزش ترافیک و سرویس مدرسه از محورهای این جشنواره هستند.

این مسئول در ادامه از تداوم آموزش مفاهیم و دوچرخه سواری به شهروندان این منطقه اطلاع داد و گفت: این آموزش ها به صورت حضوری، سه روز در هرهفته با رعایت پروتکل های بهداشتی در پارک آموزش ترافیک منطقه برگزار می گردد.

همچنین روزانه نزدیک به 30 شهروند منطقه با اهدای بسته اینترنت رایگان، از آموزش های ترافیکی مجازی بهره مند می شوند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1468

به "انتخاب منطقه 19 به عنوان دبیرخانه جشنواره دانش آموز و ترافیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب منطقه 19 به عنوان دبیرخانه جشنواره دانش آموز و ترافیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید