برگزاری همایش توسعه روابط کرمان با چین و مالزی

به گزارش مجله کالارنا، خبرنگاران: نایب رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: به زودی همایش توسعه روابط کرمان با چین و مالزی، در کرمان برپا می گردد.

برگزاری همایش توسعه روابط کرمان با چین و مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

سیدابراهیم علوی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در کرمان اظهارکرد: از مدت ها قبل با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، شرایط لازم برای برگزاری همایش توسعه روابط کرمان با مالزی و چین فراهم شده است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان اضافه نمود: پیگیری هایی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت برای حضور مسئولان سازمان توسعه تجارت در کرمان اجرا شده و به محض فراهم شدن شرایط، از نمایندگان مالزی و چین در سفارتخانه های این کشورها در ایران نیز برای حضور در این همایش دعوت می گردد.

علوی اعلام کرد: بعد از حضور هیئت های تجاری عراق و ترکیه در چند هفته گذشته، ارتباط خوبی بین تجار کرمانی با تجار این دو کشور برقرار شده است.

وی اعلام نمود: در هفته گذشته گروهی از گلخانه داران کرمانی به کشور عراق سفر نموده اند تا از نزدیک با تجار و گلخانه داران عراقی صحبت و زمینه های صادرات محصولاتشان در این کشور را فراهم نمایند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: از این به بعد ارتباط گروه های تجاری تخصصی کرمان، ترکیه و عراق بیشتر می گردد، به طوری که تجار پوشاک کرمان در نشستی با تجار همین صنف از کشور ترکیه به گفت وگو و گفتگو در خصوص پوشاک و مسائل مربوط به آن می پردازند.

علوی اعلام نمود: خوشبختانه کرمانی ها ارتباطات خوبی در حوزه کشاورزی با کشورهای تاجیکستان و گرجستان دارند و در حال اجرا کشت و زرع های تجاری هستند.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 351

به "برگزاری همایش توسعه روابط کرمان با چین و مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری همایش توسعه روابط کرمان با چین و مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید