برگزیت عامل بحران سوخت در انگلستان است، بحران زد و خورد در لندن نشات گرفته از بحران تبعیض نژادی بود

به گزارش مجله کالارنا، سفیر اسبق ایران در انگلستان گفت: یکی از عواملی که باعث شده است انگلستان با بحران سوخت مواجهه گردد خروج این کشور از اتحادیه اروپاست.

برگزیت عامل بحران سوخت در انگلستان است، بحران زد و خورد در لندن نشات گرفته از بحران تبعیض نژادی بود

سید جلال ساداتیان سفیر اسبق ایران در انگلیس در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران، درباره بحران سوخت در انگلستان اظهار کرد: زمانی که انگلستان عضو اتحادیه اروپا بود رانندگان کشور های دیگر هم اجازه داشتند در انگلستان تردد نمایند، اما زمانی که برگزیت رخ داد رانندگان کشور های دیگر اجازه حضور در خاک انگلستان را ندارند از این رو باعث شده است تا این کشور با کمبود راننده مواجهه گردد.

وی ادامه داد: نکته بعدی که باعث شده است تعداد رانندگان تانکر های سوخت در انگلستان کاهش یابد بیماری کروناست، زیرا تعدادی از رانندگان بیمار شدند و نتوانستند خدماتی که در گذشته ارائه می کردند امروز هم ارائه نمایند.

سفیر اسبق ایران در انگلستان گفت: آنچه ه در جامعه انگلیس وجود دارد تبعیضات نژادی است و به خصوص نسبت به رنگین پوستان و سیاهانی که در بعضی از محلات لندن در حال زندگی هستند گاهی اوقات خشونت های سفید پوستان نسبت به آن ها وجود دارد و این به سطح جامعه تسریع پیدا می نماید و مسئله ساز می گردد، ولی در این موضوع سیستم اطلاع رسانی و شبکه خبری آن ها به میزان کافی مسئله را باز می نمایند و قانع کردنیی برای جامعه درست می نمایند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

ساداتیان بیان نمود: رسانه های انگلیسی سعی در قانع کردن مردم دارند تا این موضوع به مرز انفجار نرسد، اما زمان هایی هم کنترل کردن این اعتراضات سخت است و ریشه در اختلافات گذشته دارد

وی با بیان اینکه دولت انگلیس برای حل بحران سوخت در کشورش دست به دامان ارتش شده است، گفت: یکی از عواملی که باعث شده است انگلستان با بحران سوخت مواجهه گردد خروج این کشور از اتحادیه اروپاست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1885

به "برگزیت عامل بحران سوخت در انگلستان است، بحران زد و خورد در لندن نشات گرفته از بحران تبعیض نژادی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیت عامل بحران سوخت در انگلستان است، بحران زد و خورد در لندن نشات گرفته از بحران تبعیض نژادی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید