بستر توسعه مناسبات مالی استانهای قزوین و فوجو چین فراهم گردد

به گزارش مجله کالارنا، رئیس هیئت تجاری و مسئول منطقه آزاد مالی استان فوجو کشور چین فراهم کردن بستر توسعه مناسبات مالی در بخش های مختلف از جمله صنعت، گردشگری و تجارت را امری مهم بیان کرد.

بستر توسعه مناسبات مالی استانهای قزوین و فوجو چین فراهم گردد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از قزوین، چن وی نینگ در ملاقات با شهردار قزوین گفت: ظرفیت های ویژه استان قزوین در زمینه های مختلف از جمله صنعت، گردشگری و دیگر بخش ها را می توان از بستری برای افزایش تعاملات بین دو کشور مطرح کرد.

وی اعلام کرد: در راستای انجام فعالیت های مشترک بین دو کشور باید آنالیز و نظرات کارشناسانه ای اعمال گردد تا بستر فعالیت سرمایه گذاران و تجار دو کشور فراهم گردد.

رئیس هیئت تجاری و مسئول منطقه آزاد مالی استان فوجو کشور چین توضیح داد: استان فوجو بیش از 100 میلیارد دلار حجم مالی داشته و جز 14 استان مهم کشور چین به شمار می رود که خوشبختانه از ظرفیت بالایی در عرصه تکنولوژی برخوردار است.

نینگ گفت: فراهم شدن بستر سرمایه گذاری مشترک بین دو شهر قزوین و فوجو در راستای توسعه فراوری و صنعت دیگر بخش ها، حائز اهمیت بوده که باید مورد توجه قرار گیرد تا شاهد اتفاقات مطلوبی در این زمینه باشیم.

وی ادامه داد: شهر فوجه قدمتی 2200 ساله داشته و نزدیکی اقیانوس آرام 12 هزار کیلومتر مساحت و بیش از 7.5 میلیون نفر جمعیت را در خود جای داده است.

رئیس هیئت تجاری و مسئول منطقه آزاد مالی استان فوجو کشور چین فراهم کردن بستر توسعه مناسبات مالی در بخش های مختلف از جمله صنعت، گردشگری و تجارت را امری مهم مطرح کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 834

به "بستر توسعه مناسبات مالی استانهای قزوین و فوجو چین فراهم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستر توسعه مناسبات مالی استانهای قزوین و فوجو چین فراهم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید